Web Analytics Made Easy - Statcounter

  نرگس قدوسی معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: مشکل مهم و اساسی که در خصوص ورزش بانوان وجود دارد نبود اسپانسر و حمایت‌های مالی و فضای ورزشی برای بانوان است.

او افزود: در خصوص حمایت مالی، تلاش شده که صنایع مختلف را برای حمایت از رشته‌های ورزشی متفاوت درگیر کرد و منابع مالی مشخصی وجود ندارد که ورزشکاران به صورت منظم و قراردادی بتوانند از آن تامین شوند؛ ورزشکاران با توجه به قرارداد که خودشان به صورت خصوصی می‌بندند میتوانند از مزایا برخودار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره حقوق و مزایا‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده اظهار کرد: در هیات‌های ورزشی تفاهم نامه‌هایی که بسته میشود با توجه به فعالیت بانوان است مثلا اگر در رشته‌ای فعالیت بانوان بیشتر از آقایان باشد تخصیص اعتبار بیشتری به نسبت آقایان برایشان در نظر گرفته می‌شود و در حال حاضر رشته‌هایی وجود دارند که اعتباری بیشتری به بانوان داده شده.

قدوسی در خصوص فضای ورزشی بانوان در استان بیان کرد: یکی از مشکلات مهم بر سر راه بانوان ورزشکار ما، نبود فضای ورزشی مناسب است با این وجود اداره ورزش و جوانان با توجه به لول قهرمانی فضا‌های سرپوشیده و استانداردی برای ان‌ها در نظر گرفته و حقوق بانوان را حفظ کرده است؛ شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور در فضا‌های ورزشی را هم دشوار کرده.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • بیمه و مسکن از مهمترین دغدغه‌های کارگران است و باید دولت نسبت به آن اقدام جدی کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند