Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز با افزایش ۱۴۰ تومانی در بازار تهران مواجه بود و با قیمت ۲۷ هزار و ۲۱۲ تومان فروش رفت.

بیشتر بخوانید:

چرا دولت در کاهش نرخ ارز عاجز است؟

اما در صرافی های بانکی، هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۶۲۷ تومان معامله شد. در عین حال با رسیدن اونس طلا به ۱۷۶۷ دلار، قیمت هر مثقال طلا در بازار به نرخ ۴ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۵۰۰  تومانی، یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی با کاهش یک هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه روز شنبه، بیست و چهارم مهرماه مشاهده می‌کنید:

نوع 

قیمت 

دلار (در صرافی بانکی)  

۲۶ هزار و ۶۲۷ تومان

یورو 

۳۰ هزار و ۵۶۱ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۱ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان

سکه امامی

۱۱ میلیون و  ۶۵۱ تومان

نیم سکه

۶ میلیون و ۳۰ تومان

ربع سکه

۳ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۰۰تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار 

یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان

هر مثقال طلا

۴ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان 

هر انس طلا

۱.۷۶۷.۶۲ دلار

دلار در بازار آزاد

۲۷ هزار و۲۱۲ تومان

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1564325

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دلار طلا سکه سکه و طلا بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا افزایش قیمت کاهش قیمت ها ارز دلار یورو هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار روز سه شنبه افزایش محدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت و در پله پایانی کانال چهارم از کریدور ششم بسته شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، معامله‌گران مدعی هستند تقاضا اندکی از عرضه پیشی گرفته اما این حضور پررنگ بازارساز و کاهش اونس جهانی طلاست که انتظارات تورمی را تا حدودی کاهش داده است.

سیاست فریز دلار ادامه دارد

برخی معامله‌گران با توجه به اجرای سیاست فریز قیمت دلار توسط بانک مرکزی در سال گذشته معتقدند دلار با تلاش سیاست‌گذار در منطقه فعلی به ثبات رسیده و اگر اخبار نامساعد سیاسی روانه بازارها نشود؛ دلار فعلا در محدوده‌ فعلی ماندگار است. باید توجه داشت روند کاهشی قابل توجه قیمت در بازارهای جهانی در کاهش التهابات بازارهای داخلی بی‌تاثیر نبود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در ادامه سال جاری فشار مالیاتی زیاد خواهد شد و سخت‌گیری‌های دولت افزایشی است. آنها می‌گویند برای دولت رونق اقتصادی و اشتغال اهمیت خاصی ندارد و همه اینها شرایط رکودی بدی برای بازارهای مالی به وجود خواهد آورد.

راه درهم از دلار جدا شد

قیمت درهم روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت کاهش ۸۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۵۲۰ تومان بسته شد. تتر با کاهش ۲۵۰ تومانی به کف کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۲۰۰ تومانی ایستاد. یورو نیز روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار در چهارمین روز اردیبهشت افزایش ۱۵۰ تومانی داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان عرضه شد.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898778

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟