Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فتوحی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی ها، و آب گرفتگی های معابر که سال هاست شاهد آن هستیم، درمحله میدان تیر از اعتبارات جاری، ۵۵۰ متر طول حفاری و لوله گذاری جهت هدایت آب های سطحی با اعتبار ۳ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است 

دفع آبهای سطحی سه راهی گلدشت تا انتهای شهرک حکمت که عملیات کامل آن ۳هزار مترطول است، ۱۱۰۰ مترمربع از آن باقی مانده است

وی افزود: برای هدایت آب های سطحی شصت متری به سمت پل ۹ دی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار خرم آباد بیان کرد: پروژه بام خاطره در محله پشت بازار به رغم اینکه هیچ اعتباری در سال ۱۴۰۰ برای آن پیش بینی نشده است، اما این روزها در حال راه شکافی هستیم و ۵میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری تامین اعتبار شده است، شاید کند پیش برویم، اما همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام میدهیم. 

مهندس فتوحی ادامه داد: در بدنه شهرداری یک تیم طراح متشکل از: معمار، شهرساز، طراح فضای سبز و ... تشکیل داده ایم، که با این کار در بحث طراحی پارک گفتگو بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به نفع شهرداری صرفه جویی شده است . 

وی تصریح کرد: برای ورودی های شهر: از سمت فرودگاه،کوهدشت بروجرد و الشتر طرح آماده کرده ایم، در یک مورد بخشی از زمین ها معارض دارد که در حال حل و فصل آن هستیم، در منطقه ای دیگر تعامل و مشارکت راه و شهرسازی را می طلبد. 

شهردار مرکز استان لرستان اظهار داشت:سعی می‌کنیم تا قبل از سال ۱۴۰۰ مشکل چندین ساله خیابان خایدالو برطرف شود، ضمنا شهربازی کیو هم تا به امروز حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال به بهره برداری میرسد. 

پروژه های دیگری از جمله: پارک یاس، ساختمان اداری شهرداری منطقه سه ، ساماندهی آرامستان سراب یاس ، پارک محله ای سلامت در خیابان آبشار ۶ منطقه یک، پارک محله ای نسترن بلوار پژوهنده ، نوسازی پارک اسد آبادی و ... در حال انجام هستند. 

فتوحی تاکید کرد: ضعف منابع مالی دست ما را بسته است و پروژه های ما به کندی حرکت می کنند، اگر در حوزه اعتبارات عمرانی تقویت شویم، بی تردید در آینده ای نزدیک اقدامات تاثیرگذاری در سطح شهر انجام خواهیم داد.

کد خبر 1564343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی