Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از روزنامه دیلی میل، تزریق دز تقویتی این واکسن برای همه بزرگسالان ۱۸ ساله و بزرگ تر، ۲ ماه پس از ترزیق دز اول این واکسن تایید شد.

تایید تزریق دُز تقویتی واکسن کرونا شرکت جانسون اند جانسون دقیقاً یک روز پس از آن صورت گرفت که کمیته مشورتی سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا، تزریق دزهای تقویتی واکسن کرونا شرکت مدرنا را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال، دزهای سوم  واکسن کرونای مدرنا فقط برای افراد ۶۵ سال و بالاتر یا در معرض خطر بالا به دلیل شرایط زمینه ای یا مشاغل آنها توصیه می شود.

رای گیری کمیته مشورتی سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا پس از آن صورت گرفت که شرکت داروسازی جانسون اند جانسون ماه گذشته اعلام کرد که واکسن تقویتی کووید-۱۹، محافظ بسیار خوبی در برابر ابتلا به موارد شدید کرونا است.

شرکت جانسون اند جانسون ماه گذشته تاکید کرد که تزریق دز دوم و تقویتی واکسن کرونا این شرکت ۲ ماه پس از تزریق اول، اثربخشی آن را تا ۹۴ درصد در برابر بیماری های علامتی افزایش می دهد. این میزان محافظت با ۷۰ درصد محفاظت مشاهده شده پس از تزریق دز اول این واکسن قابل مقایسه است

این شرکت داروسازی مستقر در نیوجرسی آمریکا جزییات سه مطالعه ای را که جنبه های مختلف واکسن کرونا در آن بررسی شده، منتشر کرد. محققان در مطالعه اول که با حداکثر۳۰ هزار شرکت کننده انجام شد به بررسی اثر دز دوم واکسن کرونا شرکت جانسون اند جانسون  ۵۶ روز پس از تزریق دُز اول در بزرگسالان ۱۸ سال و بالاتر پرداختند.

مطالعه اول نشان داد که تزریق دُز دوم و  تقویت کننده واکسن کرونا جانسون اند جانسون،  ۹۴ درصد در برابر ابتلا به بیماری علامت دار کووید-۱۹ در آمریکا و  ۱۰۰ درصد در برابر ابتلا به  بیماری های بحرانی موثر بوده است.

جانسون اند جانسون اعلام کرد: تزریق دز تقویتی واکسن کرونا این شرکت دو ماه پس از تزریق دز اول ، سطح آنتی بادی را بین چهار تا ۶ برابر افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا موسوم به «کووید-۱۹» اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذرماه ۱۳۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد و سازمان جهانی بهداشت ۲۱ اسفندماه ۹۸ همه گیری جهانی این ویروس را اعلام کرد.

جهش های ویروس کرونا در انگلیس، برزیل، هند و آفریقا که موجب افزایش سرایت، بیماری‌زایی و مرگ و میر آن شده، نگرانی‌های جدیدی را در جهان به وجود آورده است.

برچسب‌ها کووید-19 ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا برگزیدگان علم پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کووید 19 ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا کووید 19 ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا برگزیدگان علم جانسون اند جانسون واکسن کرونا پس از تزریق تزریق دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل امورقتصاد و دارایی لرستان گفت:تاکنون صاحبان۴۱/۷ درصد از مجوز‌های کاغذی کسب وکار،شناسه یکتا دریافت کردند که از ۵۶ هزار مجوز کسب و کار قدیمی ۲۲ هزار و ۸۱۳  به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.
 علی محمدی با ببان اینکه ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا است ، افزود:تا پایان مهلت قانونی برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب وکار به الکترونیک (شناسه یکتا) فقط ۹ روز باقی است. 
وی با اشاره به اینکه  استان لرستان همچنان  پیشتاز است ، گفت: همچنین بین شهرستانهای استان، سلسله وپلدختربهترین عملکرد روداشتند و شهرستان الیگودرز،ازنا، الیگودرز و دورود  باید بیشتر  تلاش کنند.
 محمدی از صاحبان مجوز‌های کسب و کار قدیمی خواست در فرصت باقی مانده با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی اینترنی (mojavez.ir) برای دریافت شناسه ی یکتا اقدام کنند
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی افزود:  پس از ۲۵ اردیبهشت مجوز‌های کاغذی کسب و کار اعتبار ندارد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون