Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه سردار دل‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس این ۲ برنامه فرهنگی را با همکاری اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش شهرستان دشتی در راستای گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان برگزار کرد.

۸۴ نفر در مسابقه کتابخوانی و ۴۳ نفر در پویش مجازی دول نوشته شرکت کرده بودند که ۷۰ درصد آنها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیایش بهرامی، ابراهیم مظفری، امیرعلی کمالی، رضا زالی، امیرعلی حسینی‌فرد، زهرا دشتی، فاطمه حاجیانی، آمنه طیبیان‌مجرد، امینه قایدی و فریبا آذری نفرات برتر مسابقه کتابخوانی آن ۲۳ نفر هستند.

همچنین ماندانا یزدان‌پناه، زینب دربندی‌نژاد، الهه شیخیانی، رضا زارعی و امیراحمد دشتیانی برگزیدگان پویش مجازی دل‌نوشته‌ای به ابراهیم هادی هستند.

برچسب‌ها بوشهر شهرستان دشتی هفته دفاع مقدس کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دشتی هفته دفاع مقدس بوشهر شهرستان دشتی هفته دفاع مقدس کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است