Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 14 تهران از تجهیز و در اختیار گذاشتن امکانات مراکز واکسیناسیون کرونا برای شهروندان دارالمومنین تهران و تسریع روند واکسینه کردن شهروندان با اولویت اقشار خاص از جمله دانش آموزان، آسیب دیدگان اجتماعی، توانیابان و کودکان کار خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه با بیان اینکه اجرای پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی با شعار «تهران دوباره جان می گیرد» در ارتقای کیفیت زندگی و تامین سلامت شهروندان تاثیر مثبت و موثری دارد، افزایش سرعت عبور از پیک پنجم کرونا، کاهش مرگ و میرها در مقایسه با سال گذشته و تشویق شهروندان به مشارکت با مدیریت شهری را از موضوعات قابل توجه در این پویش مردمی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 14 به اقدامات منطقه برای واکسیناسیون شهروندان همسو با پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن، اشاره کرد و گفت: از 12 اردیبهشت ماه 1400 طرح تزریق واکسن در سوله بحران الزهرا (60) واقع در بوستان زیتون آغاز و از 28 اردیبهشت مجموعه ورزشی تختی واقع درمحدوده بزرگراه بسیج به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی منطقه افتتاح و آغاز به کار کرد.
سالاری پور با اشاره به اینکه 8 سوله بحران به عنوان مرکز واکسیناسیون از ساعت 8 تا 20 آماده ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان هستند، به فعالیت 5 سرای محله و 6 مرکز سیار نیز برای سهولت اجرای طرح و استمرار طرح واکسیناسیون شهروندان اشاره کرد.
او طرح واکسیناسیون اقشار آسیب پذیر و کودکان کار، اسکان‌های کارگری، اتباع خارجی، افراد بی خانمان و مددجویان مراکز آسیب های اجتماعی منطقه نیز از ابتدای مهر آغاز و تا پایان سال 1400 در فعالیت‌های سلامت محور تیم‌های سلامت یار منطقه قرار دارد.
سالاری پور همچنین از اختصاص 3 مرکز مجزا در منطقه برای واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال واقع در بلوار ابوذر، ورزشگاه فجر و خیابان 17 شهریور خبرداد.
شهردار منطقه 14 در پایان به فراهم شدن امکان تزریق واکسن در منزل شهروندان اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع ایمنی درجامعه شهروندان بویژه معلولان و کم توانان جسمی و حرکتی و سالمندان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 137 اقدام کنند و یا با مراجعه به سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون در منزل (http://vaccine.sbmu.ac.ir) از خدمات سلامت محور این سامانه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند