Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان زکریایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیل‌گری برای صادرات خرمای منطقه جنوب کرمان در قالب ۷۲۷ درخواست صدور با رشد ۲۵۴ درصد نسبت به بازه زمانی سال گذشته است.

وی از تسهیل‌گری در روند صدور هفت فقره مجوز و پروانه اجباری "کاربرد علامت استاندارد" خبر داد و اظهار داشت: استاندارد جنوب کرمان تسهیل در روند صدور ۳۱ فقره پروانه تشویقی کاربرد علامت استاندارد در حوزه حد مجاز آلایندهای محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده اداره استاندارد جنوب کرمان، تسهیل‌گری در روند صدور بیش از ۲۰ فقره پروانه تائید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت در حوزه های مختلف را از دیگر عملکرد استاندارد منطقه جنوب کرمان برشمرد و بر فرهنگ سازی استاندارد تاکید کرد.

وی ادامه داد: این اداره همچنین زمینه تسهیل در روند اشتغال بیش از ۳۰ مدیر کنترل کیفیت را در جنوب استان کرمان فراهم کرده است.

وی به استقرار نمایندگی استاندارد جنوب کرمان در شهر جیرفت اشاره کرد و گفت: ارتقا ساختار سازمانی اداره استاندارد شهرستان جیرفت با پیگیری مدیرکل استاندارد استان کرمان و نمایندگان شهرستان های کرمان و جیرفت در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

وی از اخذ یک قطعه زمین به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع از اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به منظور احداث ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد جنوب کرمان خبر داد و گفت: تامین اعتبار مورد نیاز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان به منظور اجرای طرح مطالعات احداث ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد جنوب در حال پیگیری است.

نماینده اداره استاندارد جنوب کرمان از بازرسی ۲ هزار و ۵۰۰ مورد از مراکز عرضه هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

زکریایی به روز جهانی استاندارد با شعار محوری چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر اشاره کرد و گفت: استاندارد نظمی مبتنی بر نتایج ثابت علوم، فنون و تجارب بشری است.

 وی افزود: استاندارد با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام سلامت و ایمنی جامعه بشریت در عرصه کیفیت به صورت قواعد، مقررات و نظام های شایسته ای نمود پیدا کرده تا با توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد ملی، حفظ سلامت و ایمنی عمومی و گسترش تجارت داخلی و خارجی بتوانیم گامهای موثری در آبادانی و عمران کشور عزیزمان برداریم. 

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران جیرفت روز جهانی استاندارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران جیرفت روز جهانی استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران جیرفت روز جهانی استاندارد استاندارد جنوب کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا