Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی نیک‌ سرشت دبیر اجرایی دومین دوره شعر آیینی استان سمنان گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره جشنواره شعر آیینی استان سمنان در گرمسار، کار داوری آثار آغاز شد.

او یادآور شد: در این دوره ۲۴۲ اثر از ۸۸ شاعر در دبیرخانه ثبت شد و به مرحله داوری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک سرشت با بیان اینکه آثاری از استان‌های دیگر نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده است که به علت استانی بودن جشنواره در روند داوری قرار نمی‌گیرند، افزود: امید است با منطقه‌ای شدن این جشنواره شعر آیینی در دوره بعد، پذیرش آثار بیشتری به ویژه از استان‌های همجوار میسر شود.

دومین جشنواره استانی شعر آیینی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجمن شعر و ادب گرمسار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار و موسسه خط سپید کاغذ، پنجم آبان با معرفی برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره شعر آیینی فرهنگ و ارشاد استان سمنان شعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان خراسان رضوی (دور دوم) اظهار کرد: هیأت اجرایی و نظارت آمادگی کامل را برای مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت دارند.

فرماندار مشهد در خصوص کسانی که می‌توانند در این مرحله رأی دهند، گفت: در دور دوم کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در حوزه مشهد رأی دادند و یا در دوره قبل در هیچ شعبه‌ای رأی ندادند و یا رأی اولی‌هایی که در این بازه زمانی به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند رأی دهند.

وی با بیان اینکه هر شعبه سیار در طول روز حداکثر می‌تواند ۱۴ الی ۱۵ محل را رأی بگیرد، افزود: مد نظر ما این است شعبه‌های سیار به مناطقی که جمعیت بیشتری دارد بروند.

داوری تاکید کرد: تمام تلاش هیأت اجرایی این است که بتوانند انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت بالا برگزار کنند و صبح جمعه از ساعت ۵ صبح در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و ساعت ۸ شروع به رأی گیری خواهند کرد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله اول ۱۸۱۰ شعبه اخذ رأی داشتیم افزود: در این مرحله شعبی که نزدیک یکدیگر بوده‌اند و مشارکت آنها پایین‌تر بوده است ادغام کردیم و تعداد شعب در این مرحله به ۱۰۲۰ شعبه در مشهد کاهش یافته است.

وی گفت: در مرحله قبل تخلفاتی اعلام نشده است و نسبت به کسانی که اعتراض داشتند و این اعتراضات با گفت‌وگو حل شده و منجر به تشکیل پرونده نشده است.

داوری بیان کرد: در مرحله اول حدود ۷ درصد افزایش مشارکت داشتیم و ۱۷ درصد افزایش تعرفه داشته‌ایم که نشان دهنده افزایش تعداد واجدین شرایطمان بوده است.

فرماندار مشهد گفت: در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ حدود ۳۴ درصد مشارکت داشته‌ایم و این دوره ۴۰.۱۷ درصد، مشارکت داشته‌ایم.

وی در خصوص دلایل مشارکت بیشتر مردم بیان کرد: اول اینکه مردم بیشتر پای کار آمدند، همچنین در حوزه مشهد میزان رقابت بالا بود و ۴۸۹ نامزد انتخابات بودند، شعب اخذ رأی را ۲۰ درصد افزایش دادیم و تبلیغات خوبی برای جانشانی شعب اخذ رأی کرده بودیم.

داوری ادامه داد: بومی سازی شعبه اخذ رأی و مردمی سازی کردیم و این اعتماد مردم را بیشتر کرده بود.

فرماندار مشهد گفت: خیابان انتخاب را ایجاد کردیم و این طرح ما کشوری شد و از شهرداران کمک گرفتیم و همه اینها باعث شد که مشارکت مردم و اعتماد مردم بیشتر باشد.

کد خبر 6096993

دیگر خبرها

  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت