Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال هوادار گفت که میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین، اولویت بنفش‌پوشان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود. - اخبار ورزشی -

علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تست کرونای اعضای تیم هوادار پس از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: رضا عنایتی و سایر اعضای تیم، 72 ساعت پس از دیدار صنعت نفت تست PCR دادند که خدا را شکر منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار تزریق هر دو دُز واکسن کرونا مؤثر بوده است.

برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین رایزنی می‌کنیم
وی در مورد ورزشگاه خانگی تیم هوادار در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: ما از میزبانی در سه دیدار نخست محروم هستیم و در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف رقبا می‌رویم. قیمت اجاره ورزشگاه‌ها بسیار بالا رفته است و رایزنی می‌کنیم بازی‌های خود را در ورزشگاه پاس قوامین انجام دهیم. اکنون در حال رایزنی هستیم و تلاش می‌کنیم اجاره ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) را به ورزشگاه شهدای شهر قدس برسانیم.

تغییر مالک باشگاه هوادار/ اسدی مدیرعامل شد

تیم‌های شهرستانی از امکانات تهران استفاده می‌کنند؛ ما در تأمین زمین مشکل داریم
سرپرست تیم هوادار با انتقاد از کمبود زمین در تهران به تسنیم گفت: بزرگترین معضل استان تهران این است که تیم‌های شهرستانی، از امکانات تهران استفاده می‌کنند و خود تهرانی‌ها در تأمین زمین مشکل دارند. هزینه‌ها هم سرسام‌آور شده است و زمین خوب هم پیدا نمی‌شود. تیم‌های شهرستانی از طرف استانداری‌ها و اداره‌های کل ورزش و جوانان خود حمایت می‌شوند. هوادار اما باشگاهی خصوصی است و از جای خاصی حمایت نمی‌شود.

در حال یافتن زمینی خوب برای تمرین هستیم
«شنیدم که تیم ویستا توربین هم در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبانی می‌کند.»، طهماسبی با بیان این جمله در مورد وضعیت زمین تمرینی تیم هوادار خاطرنشان کرد: مدتی در زمین خیریه عمل تمرین می‌کردیم که این زمین هم کیفیت فصل گذشته را نداشت. الان در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم و باز هم در حال یافتن زمینی خوب برای تمرین هستیم.

درخواست باشگاه پیکان از سازمان لیگ برای تغییر زمان دیدار با هوادار

پیش از دیدار با استقلال، درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود
وی در پاسخ به این پرسش که ‌آیا اعضای تیم هوادار، درصدی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند یا خیر، بیان کرد: باشگاه در کش و قوس انتقال مالکیت بود و مالکان جدید، هوای بازیکنان را دارند. پیش از دیدار با استقلال قرار است درصدی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شود تا بازیکنان، با روحیه بالاتری آماده این مسابقه شوند.

برنامه‌ای برای تغییر زمان دیدار با هوادار نداریم
سرپرست تیم هوادار راجع به احتمال تغییر زمان دیدار این تیم مقابل پیکان، با توجه به درخواست خودروسازان یادآور شد: تلاش می‌کنیم طبق برنامه تعیین‌شده پیش برویم و تابع سازمان لیگ هستیم. تغییر زمان این بازی به امور کلان باشگاه برمی‌گردد،‌ اما تا این لحظه برنامه‌ای برای تغییر زمان دیدار نداریم. کادر فنی، تیم را مطابق برنامه‌ای آماده می‌کند که بر مبنای آن، پنج روز بعد از دیدار با استقلال به مصاف پیکان می‌رویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران تیم فوتبال هوادار پیکان تهران تیم فوتبال هوادار ورزشگاه پاس قوامین تیم های شهرستانی تغییر زمان دیدار تیم هوادار اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان و استقلال ملاثانی بود که مورایس خبر مهمی را به اهالی فوتبال و جامعه ایران مخابره کرد؛ جایی که این مربی پرتغالی، زاده آنگولا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اعلام کرد که به دین اسلام مشرف شده و خود را عضوی از خانواده بزرگ ایران خواند. 

اعلام این خبر از سوی مورایس مثل یک بمب بود و بلافاصله فضای مجازی در ایران و تیتر اول بسیاری از رسانه‌های خبری در ایران و دنیا را تحت‌الشعاع قرار داد. 

این خبر در شرایطی از سوی مورایس اعلام شد که او فصل پرفراز و نشیب و پرآشوبی را پشت سر گذاشته؛ در واقع از هفته آغازین رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم تیم او قدرتمند و دست نیافتنی بود، اما به یک‌باره ورق برگشت و تیم او با فاصله گرفتن از صدر جدول حتی شانس کسب سهمیه آسیایی را نیز در خطر می‌بیند. البته طلایی پوشان اصفهانی توانستند پس از سه بازی پرا انتقاد در شروع سال جدید، در سه بازی اخیر به فرم خوبی دست پیدا کنند و حالا خیلی‌ها آنها را با وجود از دست رفتن شانس قهرمانی در لیگ برتر به‌عنوان شانس اول قهرمانی در جام حذفی عنوان می‌کند.

در این شرایط سپاهان تا ساعاتی دیگر در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود؛ دیداری که با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ می‌دهد می‌تواند صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر را دست‌خوش تغییر کند.

این حضور مورایس در تهران با توجه به تغییر دین او از مسیحیت به اسلام متفاوت از سایر سفرهای او به تهران خواهد بود و حالا خیلی‌ها حتی معتقدند حتی در صورت جدایی مورایس از سپاهان در پایان فصل با توجه به ازدواج با یک دختر ایرانی او به ماجراجویی خود در فوتبال ایران با تیم دیگری ادامه خواهد داد. 

مورایس اما خاطرات خوشی از ورزشگاه آزادی و بازی در تهران دارد و به غیر از آخرین حضورش که با شکست مقابل استقلال همراه شد در تمامی مسابقات دیگر موفق به کسب پیروزی شده و حالا با توجه به تغییر نگرشی که نسبت به سرمربی پرتغالی سپاهان ایجاد شده او و شاگردانش با روحیه و انگیزه مثال‌زدنی پا به استادیوم خاطره‌انگیز آزادی خواهند گذاشت و می‌توان این مسابقه را شروع دوران جدید مورایس در فوتبال ایران توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین