Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید حیدری بریدی روز شنبه در نشست شورای تامین مسکن شهرستان تنگستان با حضور مدیران عامل بانک‌ها افزود: در زمان حاضر قرارداد ۸۰ درصد این واحدها در بانک‌ها منعقد شده و وارد عملیات اجرا شده اند.

وی بیان کرد: براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه با بنیاد مسکن کشور، سهم استان بوشهر از محل احداث واحدهای مسکونی محرومان یکهزار و ۵۰۰ واحد تعیین شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: همچنین ۲۲۵ واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن در شهرستان تنگستان در دست اجرا است که ۹۰ درصد این واحدها به بانک معرفی و ۷۰ درصد انعقاد قرارداده شده اند.

وی با تاکید بر روان سازی در پرداخت تسهیلات بانکی به مردم اظهار کرد: با همکاری بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات به مردم در زمان حاضر ۵۷ درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان بوشهر مقاوم سازی شده‌اند.

حیدری بریدی بااشاره به نهضت جهش تولید مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در کشور گفت: همه موظف هستیم برای اجرای این سیاست دولت همکاری لازم را داشته باشیم در همین ارتباط بانک‌ها موظف هستند در پرداخت تسهیلات سخت گیری نکنند تا روند ساخت و ساز مسکن در استان بوشهر سرعت بیشتری به خود بگیرد و بارقه امید در بین مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد: عملکرد بانک‌ها در طرح ویژه بهسازی مسکن در استان بوشهر قابل قبول است اما باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن محرومان تلاش بیشتری داشته باشند.

حیدری برضرورت روان سازی بانک‌ها در بخش پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان و گرفتن ضمانت‌ها تاکید کرد و گفت: پرداخت تسهیلات تامین مسکن از تکالیف مهم هر دولت به شمار می‌رود و در دولت سیزدهم نیز به عنوان اولویت مهم مورد توجه قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر مناطق محروم تسهیلات مسکن تنگستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مناطق محروم تسهیلات مسکن بوشهر مناطق محروم تسهیلات مسکن تنگستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن پرداخت تسهیلات استان بوشهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان