Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری جزئیات خدمات ارائه شده در طرح نذر آب ۴ شامل خدمات آبرسانی، معیشتی، فرهنگی، درمانی و ... را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین آمارها و گزارشات طرح نذر آب ۴ در چهار استان محروم کشور گفت: این طرح از اوایل شهریور ماه آغاز و گزارشات ارائه شده نیز مربوط به تا پایان ۱۹ مهرماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح که در چهار استان هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اجرا شد با هدف آبرسانی به مناطق درگیر خشکسالی و ارائه خدماتی از جمله خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و توزیع بسته‌های متعدد میان هموطنان کشور بود.

نصیری با اشاره بر ارائه خدمات درمانی در این طرح عنوان کرد: در نذر آب ۴ مجموعاً ۳۸ پزشک متخصص، ۲۰ دندانپزشک، ۵۵ پیراپزشک حضور داشتند و ۲۰۹ خدمات جراحی نیز به هموطنان ارائه شد.

او با اشاره به اقلام توزیعی عنوان کرد: مجموعاً بیش از ۷ هزار اقلام دارویی، ۸۱۷۰ بسته مواد غذایی، ۱۵ هزار و ۵۰۳ بسته مواد بهداشتی، ۴۸۰۰ جفت کشف میان هموطنان توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: به علاوه ۷۷۵۱ بسته لوازم التحریر و 3750 البسه میان مردم این مناطق توزیع شده این در حالی است که تعداد بسته لوازم التحریر نسبت به طرح نذر آب سال گذشته ۲ هزار بسته افزایش یافته است. همچنین ۳۱۵۳ بسته اسباب بازی نیز میان کودکان این مناطق توزیع شده است.

نصیری با اشاره به توزیع اقلام درمانی و دستگاه‌های اکسیژن ساز میان بیماران مبتلا به کرونا گفت: مجموعاً ۱۸۲ کپسول اکسیژن به ارزش ۶ میلیارد و ۵۵ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میان بیماران توزیع شد.

او با اشاره به خدمات آبرسانی در این مناطق ابراز داشت: متأسفانه این استان‌ها درگیر معضل خشکسالی بوده و طرح نذر آب طی سال‌های گذشته با هدف رفع این معضل اجرا شده است به همین منظور امسال ۱۳ دستگاه موتور پمپ به ارزش بیش از ۹ میلیارد، بیش از ۶۴ متر لوله آب، ۲۰۱ عدد دستگاه تصفیه آب، ۸۳۹ تانکر آب نیز میان هموطنان توزیع شده است. به علاوه سایر خدمات آبرسانی نیز مجموعاً شامل ۹۳ طرح و پروژه بوده است.

نصیری با اشاره بر ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی عنوان کرد: مجموعاً ۳۵۰۰ اقلام کمک آموزشی میان افراد این مناطق توزیع شد که ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات آموزشی داوطلبان و تیم‌های اجرایی هلال احمر بهره مند شدند. همچنین ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات فرهنگی طرح نذر آب بهره بردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۲۰۳ هزار نفر از خدمات مربوط به بهداشت و محیط این طرح بهره بردند که ارزش ریالی پروژه‌های بهداشتی اجرا شده ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات عمرانی طرح نذر آب به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد تومان بهره برده‌اند.

او در پایان تصریح کرد: مجموعاً ۴۶ خودروی امدادی و ۸۴ خودروی پشتیبان نیز در این طرح مشارکت داشتند و به طور کلی ۲۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی تمامی خدمات ارائه شده در طرح نذر آب ۴ بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی خشکسالی پزشک جراحی هلال احمر اسباب بازی کودکان خشکسالی هلال احمر نذر آب نفر از خدمات طرح نذر آب هلال احمر ارائه شده توزیع شد ارائه شد نذر آب ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی

 

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  در پی دریافت  گزارشى مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی شهرستان خوی،تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران با حضور به موقع در اين عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

وی درادامه گفت: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان