Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کوین یامگا مدافع فرانسوی تیم استقلال که جمعه شب گذشته قراردادش را با تیم استقلال به صورت رسمی امضا کرد برای حضور در هفته اول مسابقات لیگ برتر است نیازمند داشتن برگه آی تی سی از فدراسیون فوتبال دانمارک است.

یامگا که از تیم وایله دانمارک به استقلال آمده تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر دانمارک این تیم را همراهی کرده و سپس با فسخ قرارداد از این تیم جدا شده و به استقلال آمده لذا باید برگه آی تی سی فدراسیون فوتبال دانمارک را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط شنیدیم درخواست آی تی سی یامگا از فدراسیون فوتبال دانمارک مستلزم داشتن شماره PL از سازمان لیگ است که پس از ثبت قرارداد یامگا در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان و دریافت این شماره برای گرفتن آی تی سی اقدامات لازم انجام می‌شود.

ناگفته نماند به محض دریافت این شماره باشگاه استقلال برای دریافت آی تی سی اقدام خواهد کرد و با توجه به تعطیلی امروز و فردا(روزهای شنبه و یکشنبه) در دانمارک به احتمال زیاد این اتفاق روز دوشنبه رخ خواهد داد.

دیدار تیم های استقلال و هوادار روز چهارشنبه هفته جاری ۲۸ مهر از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می شود که با توجه به فاصله باقی مانده این احتمال زیاد است که تا آن زمان آی تی سی یامگا رسیده و بتواند استقلال را در دیدار مقابل حریف همشهری‌اش همراهی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوین یامگا استقلال استقلال کوین یامگا فدراسیون فوتبال آی تی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید

رئیس 77 ساله رئال مادرید با تیم فوتبال این باشگاه 34 جام کسب کرده است.

طرفداری | رئال مادرید یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های فوتبال جهان است و تحت هدایت فلورنتینو پرز حتی تبدیل به غول بزرگ‌تری هم شده است.

پرز در طول دو دوره حضورش در رئال مادرید (از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ و از سال ۲۰۰۹ تاکنون) در مجموع 61 عنوان قهرمانی با رئال مادرید در دو رشته فوتبال و بسکتبال کسب کرده است. رئیس 77 ساله لوس بلانکوس با قهرمانی تیمش در لالیگای این فصل، تعداد قهرمانی‌های خود در فوتبال را به عدد 34 رساند. تیم بسکتبال رئال مادرید هم تحت ریاست او تاکنون 27 جام برده است.

در کنار کارلو آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید به هیچ‌وجه نباید از نقش شخصی همچون فلورنتینو پرز در رئال مادرید غافل بود. حالا رئیس رئال مادرید چشم به جام شماره 15 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپای این فصل دوخته است.

جاودانه همچون فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی 34 جام تیم فوتبال رئال مادرید تحت ریاست فلورنتینو پرز لالیگا: 7 کوپا دل ری: 3 لیگ قهرمانان اروپا: 6 سوپرکاپ اسپانیا: 7 جام باشگاه‌های جهان: 5 سوپرکاپ اروپا: 5 جام بین قاره‌ای: 1 34 جام تیم فوتبال بزرگسالان رئال مادرید تحت ریاست فلورنتینو پرز

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک