Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان زنجان اعلام کرد: یک‌دستگاه آسانسور فاقد استاندارد، متعلق به‌ ساختمان پزشکان، در شهرستان زنجان پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  داریوش اشکانی‌پور، مدیر کل استاندارد استان، اعلام کرد: در راستای‌ حفظ ایمنی‌ و سلامت شهروندان، درپی بازرسی‌های مستمر انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل، از آسانسورهای ‌مراکز عمومی، یک‌دستگاه آسانسور متعلق به ساختمان پزشکان در شهرستان زنجان، به‌ دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشکانی پور، افزود: به استناد مصوبات شورای عالی استاندارد، آسانسورهای کششی از فروردین سال 1382 (بر مبنای تاریخ صدور پروانه ساختمان) مشمول رعایت مقررات استاندارد اجباری هستند و بنابراین مدیران و مالکان ساختمان‌های دارای آسانسور، موظفند؛ نسبت به دریافت تاییدیه ایمنی‌آسانسور، قبل از شروع بهره‌برداری و استفاده از آسانسور مربوطه؛ اقدام کنند.
وی، با بیان اینکه، دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور، که توسط اداره کل استاندارد استان زنجان، صادر می شود، برای اخذ پایان کار ساختمان الزامی است. یادآور شد: این تاییدیه دارای اعتبار یک‌ساله است و در صورت انجام بازرسی ادواری توسط شرکت‌های بازرسی منتخب و نداشتن مغایرت آسانسورهای بازرسی شده، مجددا تاییدیه ایمنی آسانسور، در پایان هر سال صادر می شود.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، تأکید کرد: شرکت‌های طراحی و مونتاژ (نصابین آسانسور) مجوز خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اخذ می‌کنند و اداره کل استاندارد استان زنجان نیز با تمام توان استانداردسازی آسانسورهای این استان را پیگیری  و در دستور کار خود قرار داده است و با متخلفان و افراد خاطی در این زمینه برخورد می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان شهرستان زنجان پلمپ شد آسانسور ساختمان پزشکان کل استاندارد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان زنجان فعالیت دارد.

روح‌الله خدابنده‌لو در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان و با شش خودرو، خدمات تخصصی و سریع اورژانس اجتماعی را به عموم ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کودک‌آزاری، همسرآزاری، افکار و اقدام به خودکشی و دیگر موارد با کارشناسان تماس بگیرند، گفت: سال گذشته بیش از ۴۶۰۰ تماس با ۱۲۳ درباره موارد مذکور گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به روند فعالیت اورژانس اجتماعی گفت: پس از دریافت گزارش موارد مربوطه کارشناسان اورژانس اجتماعی برای انجام مداخلات تخصصی در محل حضور پیدا کرده‌اند و در صورت نیاز با در دست داشتن دستور قضائی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: خدمات مددکاری، روان‌شناسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی از جمله خدمات اورژانس اجتماعی است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در صورت نداشتن امکان بازگشت به خانواده فرد نیازمند به مراکز بهزیستی ارجاع می‌شود، افزود: پذیرش در این مراکز به دو صورت سرپایی یا نگهداری موقت است که به صورت خودمعرف یا ارجاع از طریق مراجع قضائی و انتظامی صورت می‌گیرد.

کد خبر 751401

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • هشدار سریع ۱۰ تا ۱۵ ثانیه قبل از زلزله اعلام می‌شود | به دنبال پایش ایمنی ۱۹ هزار ساختمان هستیم
  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • جنجال پلمپ طلا فروشی‌های اعتصابی مشهد | آقای فرماندار شاکی شد | مگر بنده حق ندارم ورود کنم؟
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف