Web Analytics Made Easy - Statcounter

محل کار شما چه در خانه باشد یا اداره، صندلی نقش مهمی در سلامتی شما به ویژه در قسمت کمر، ایفا می‌کند. در واقع یک صندلی اداری مناسب می‌تواند در درجه‌ی اول از کمردرد شما جلوگیری کند.

 چنانچه از کمردرد رنج می‌برید، یک صندلی اداری می‌تواند در کاهش این درد به شما کمک کند. فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب در زمینه‌ی مبلمان اداری فعالیت دارد که توانسته انواع متفاوتی از صندلی‌های اداری را که می‌توانند از کمر شما محافظت کرده و همچنین موجب کاهش فشار و درد در ناحیه‌ی کمر شوند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا است و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند.

 

صندلی اداری چگونه به کمردرد کمک می‌کند؟

یک صندلی اداری مناسب در کنار تنظیم فضای کار برای سلامت کمر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع با شیوع ویروس کرونا که محل کار بسیاری از افراد به منزل آن‌ها منتقل شده، بیشتر به چشم آمده و تشدید شده است. علاوه بر اینکه افراد در منزل از صندلی‌ یا میزهای اداری استانداردی برخوردار نیستند، نحوه‌ی استراحت آن‌ها حین کار نیز چندان مناسب نبوده و این امر کمردرد را بیش از گذشته تشدید می‌کند.

اگر از افراد دور کار هستید، حتما برای خرید میز اداری و همچنین یک صندلی استاندارد اقدام کنید و چنانچه در محل کار خود از صندلی استاندارد بهره‌مند نیستید، بهتر است برای تعویض آن دست به کار شوید. برای این منظور می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب نیز بازدید کرده و در میان صندلی‌های متنوع موجود بهترین را برای خود انتخاب کنید.

چگونه یک صندلی اداری مناسب برای کمردرد انتخاب کنیم؟

کلید پیدا کردن یک صندلی خوب و مناسب برای کمر، تشخیص صندلی است که برای شما مفید و متناسب باشد. در ابتدایی روش می‌توانید صندلی را تست کرده و متوجه شوید که چه صندلی برای شما بهتر است. به طور کلی برای خرید یک صندلی موارد بسیار بیشتری از راحتی را باید در نظر داشته باشید که در ادامه سعی کردیم مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا هنگام انتخاب دقیق‌تر باشید.

متریال به کار رفته

از ابتدایی‌ترین مواردی که باید برای خرید صندلی اداری به آن توجه کنید تا در ادامه موجب کمردرد شما نشود، جنس و مواد به کاررفته در ساخت صندلی است. پدی که در نشیمن و پشتی صندلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اهمیت بسیار بالایی دارد که انواع متفاوتی از آن را در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب می‌توانید در اختیار داشته باشید.

طراحی ارگونومیک

خرید یک صندلی اداری با طراحی ارگونومیک ضروری است و اولین موردی است که باید در نظر داشته باشید. تنها به برچسب ارگونومیک بودن صندلی نباید قانع بود که هر تولید کننده‌ی می‌تواند از این برچسب استفاده کند. بنابراین باید از استانداردهای طراحی یک صندلی آگاهی داشته باشید یا می‌توانید از یک فرد آگاه در این زمینه کمک بگیرید. البته از تجربه‌های گذشته‌ی خود و همکاران نیز می‌توانید استفاده کنید. طراحی نشیمن و پشتی یک صندلی بسیار مهم است. پشتی صندلی باید به صورت کامل از کمر و شانه‌های شما محافظت کرده و احساسی کاملا رضایت‌بخشی را هنگام کار برای شما به همراه داشته باشد.

نشیمن صندلی به قسمت‌های مختلفی از بدن خصوصا به قسمت‌های پایینی کمر شما می‌تواند فشار وارد کند که یک طراحی ارگونومیک این فشار را تا حد زیادی کاهش یا حتی می‌تواند به طور کلی حذف کند.

فروشگاه ایرانیان چوب اهمیت طراحی یک صندلی اداری را به خوبی درک کرده و مواردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که دارای این ویژگی می‌باشند.

قابلیت تنظیم صندلی

بهترین صندلی اداری برای جلوگیری از کمردرد شما باید قابلیت تنظیم داشته باشد. بهترین راه برای اطمینان از ارگونومیک بودن یک صندلی اداری، خرید مواردی است که قابلیت تنظیم دارند. قابلیت تنظیم می‌تواند در هر صندلی متفاوت باشد، اما به طور کلی در ارتفاع، پشتی، دسته‌ها و نشیمن وجود دارند. زمانی که روی صندلی خود نشسته‌اید پاهای شما باید روی زمین قرار گیرد و زانوها زاویه‌ی 90 درجه داشته باشد، همچنین زانوهای شما باید یک فاصله هرچند کم را از نشیمن صندلی داشته باشد. بنابراین روی صندلی خود نشسته، به پشتی آن تکیه داده و تمامی موارد را با توجه به  نشستن استاندارد، تنظیم کنید.

از آنجایی که هر فرد استایل و اندامی منحصربه‌فرد دارد یک صندلی نمی‌تواند برای تمامی افراد مناسب باشد. با این حال قابلیت تنظیم به شما این امکان را می‌دهد تا صندلی خریداری شده را با توجه به نیاز و بدن خود شخصی‌سازی کنید. در فروشگاه ایرانیان چوب انواع مختلفی از صندلی‌های اداری که دارای این قابلیت هستند را مشاهده می‌کنید که اکثر آن‌ها امکان قفل شدن در تنظیمات را نیز برای شما به همراه دارند. همچنین می‌توانید در این فروشگاه انواع صندلی‌هایی که قابلیت چرخش نیز دارند را انتخاب کنید تا هنگام کار کردن دست بازتری برای حرکت کردن، بدون بلند شدن از روی صندلی، داشته باشید.

برای اینکه هرگز دچار کمردرد نشوید، توصیه می‌کنیم هربار که وارد فضای کاری خود می‌شوید، از خود بپرسید که صندلی شما راحت است یا خیر؟ در صورتی که از آن رضایت ندارید، مجددا تنظیمات را انجام دهید و چنانچه باز از صندلی خود ناراضی هستید، آن را با یک مدل بهتر که کمر شما حمایت می‌کند، تعویض کنید.

جمع‌بندی

مواردی که به آن‌ها اشاره شد برای پیدا کردن یک صندلی اداری که بتواند فشار موجود روی کمر شما را کاهش دهد، ضروری است و توجه داشته باشید که باید تمامی موارد را هنگام خرید صندلی در نظر داشته باشید. البته این موارد می‌توانند در قیمت صندلی اداری شما نیز موثر باشند، با این حال در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب صندلی‌های با کیفیت که قیمت‌های متفاوتی نیز دارند موجود است تا شما هر میزان بوجه‌ای که دارید، بتوانید بهترین مدل را که از کمردرد شما نیز جلوگیری می‌کند، تهیه کرده و از آن استفاده کنید. ایرانیان چوب تنوع بالایی در صندلی‌ و دیگر مبلمان اداری دارد که دکوراسیون محل کار شما هر مدل و سبکی داشته باشد، می‌توانید از مدل‌های این فروشگاه خریداری کرده و با آن‌ها هماهنگ کنید. فراموش نکنید که یک صندلی اداری استاندارد علاوه بر سلامتی در میزان بازدهی شما نیز تاثیرگذار است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک صندلی اداری قابلیت تنظیم داشته باشید کمردرد شما برای شما کمر شما محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه