Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند و آمار جان باختگان مبتلا به کرونا ویروس در استان هزار و ۷۳۵ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر هم، به آمار مبتلایان کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۴ هزار و ۵۲۰ نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به ویروس کرونا، در مراکز درمانی استان زنجان، نمونه برداری یا بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز ۱۰ هزار و ۵۹۱ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند و آمار جان باختگان مبتلا به کرونا ویروس در استان هزار و ۷۳۵ نفر رسید.

در استان زنجان هم اکنون ۳۰۵ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان زنجان ویروس مراکز درمانی بیمارستان ابتلا به بیماری آمار کرونایی آخرین و جدیدترین کرونا در استان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد