Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر والنسیا اظهار داشت: انتظار یک بازی دشوار را دارم. تیم‌های تحت هدایت بوردالاس (سرمربی والنسیا) و سیستم بازی آن‌ها همیشه کار را برای رقبا پیچیده می‌کنند. باید در دفاع بهتر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امتیاز میزبانی هم داریم و باید ۳ امتیاز را بگیریم. ۳ امتیاز این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. با حمایت هواداران امیدواریم به پیروزی برسیم.  

او در خصوص شرایط بازیکنانش برای بازی برابر والنسیا گفت: بسیاری از بازیکنان ما مصدومیت‌ خود را پشت سر گذاشته اند و طبعا از این بابت خوشحالم. همیشه مصدومیت برای بازیکنان پیش می‌آید، اما این بار خیلی بدشانسی آوردیم. تقریبا تمام مهاجمان تیم ما همزمان مصدوم شدند، اما اکنون خوشبینم که با بهبود آن‌ها به کورس قهرمانی برگردیم.  تلاش می‌کنم نسبت به آینده آسوده خاطر باشم هر چند که این کار ساده نیست. برخی چیز‌ها تحت کنترل من نیستند و تلاش می‌کنم انرژی خودم را روی مسائل دیگری بگذارم. وظیفه من هدایت تیم به سمت موفقیت است. اکنون تمام تمرکزم معطوف به بازی فردا و کسب ۳ امتیاز است.  

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره حضور بازیکنان جوانی مانند پدری و گاوی در ترکیب تیمش گفت: گاوی ۱۷ سال بیشتر ندارد، اما نشان داده که توانایی بازی در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا را دارد. خوشبختانه لوئیس انریکه هم روی بازیکنان جوان حساب می‌کند. به اعتقاد من باید در تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داشته باشیم.  از تمدید قرارداد پدری هم خوشحال شدم. من بند فسخ ۱ میلیارد دلاری برای او تعیین نکرده ام و این تصمیم باشگاه و خود پدری بود. ستاره‌هایی مانند پدری باید برای سال‌های زیادی در بارسلونا بمانند. او یک الگو و نمونه برای بازیکنان جوان است.

کومان درباره وضعیت دمبله و آگوئرو عنوان کرد: دمبله خوب کار کرده، اما برای رسیدن به آمادگی کامل به زمان بیشتری نیاز دارد. دمبله تنها در بخشی از تمرینات حضور داشته و با این شرایط بازی کردن او در ال کلاسیکو مشخص نیست و باید منتظر باشیم. وضعیت آگوئرو خیلی بهتر است. او ۲۵  دقیقه در دیدار دوستانه برابر کورنیا بازی کرد. شرایط آگوئرو خوب است، اما از لحاظ بدنی باید بیشتر کار کند تا در شرایط بازی قرار بگیرد. نام آگوئرو در لیست تیم برای بازی فردا قرار دارد و چند دقیقه هم بازی خواهد کرد.  

او در واکنش به احتمال اخراجش از بارسلونا گفت: در نشست مطبوعاتی قبل از هر بازی این سوال مطرح می‌شود. البته در تیمی مانند بارسا این اتفاق طبیعی است. سال گذشته هم شرایط همین گونه بود. رئیس باشگاه به تازگی از من حمایت و درباره من به طور واضح صحبت کرده است. می‌دانم که باید بازی‌ها را برنده شویم تا اینجا بمانم. هدف من این است که تمام انرژی خود را صرف بازی‌های آینده کنم. تمام توانم را برای موفقیت بارسلونا می‌گذارم. مسائلی مهم‌تر از آینده من در بارسلونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید

دنی آلوز: اگر بارسلونا به من نیاز دارد، فقط باید یک تماس بگیرد

کومان درباره مصدومیت آنسو فاتی هم گفت: او روز به روز بهتر می‌شود و فردا تصمیم می‌گیرم که از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب قرار بگیرد. فاتی هنوز نمی‌تواند هفته‌ای ۳ بازی انجام دهد. بهترین تصمیم را برای او و تیم خواهم گرفت.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا لالیگا بازیکنان جوان برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا