Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – خسارات زلزله‌ای ۵.۱ ریشتری یزدانشهر زرند در استان کرمان در حال بررسی است و تا کنون خسارت جانی در این حادثه گزارش نشده است. - اخبار استانها -

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع زلزله 5.1 ریشتری ساعت 15:16 عصر امروز در حوالی یزدانشهر شهرستان زرند اظهار داشت: بلافاصله تیم‌های ارزیاب هلال احمر شهرستان زرند به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خسارت احتمالی این زمین لرزه در حال ارزیابی است گفت: تیم‌های ارزیاب در حال بررسی وضعیت خسارات هستند.

سیدمحمد صابری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز اظهار داشت: تعداد 5 تیم فوریت‌های پزشکی جهت بررسی مناطق تحت تاثیر زمین لرزه اعزام شده‌اند.

زلزله در منطقه غیر مسکونی بوده است
علی صادق‌زاده فرماندار زرند نیز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه تا کنون خسارت جزئی از این زمین لرزه گزارش شده گفت: تیم‌های ارزیاب بلافاصله به محل زمین لرزه اعزام شده و مشغول بررسی هستند.

وی بابیان اینکه کانون زمین لرزه منطقه غیرمسکونی بوده و خسارت جانی نداشته است افزود: در حال حاضر ارتباطات برقرار است و گزارش شده بسیار جزئی است.

فرماندار زرند ادامه داد: ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و دستگاه‌ها در آماده باش هستند و از  مردم درخواست کرد آرامش خود را حفظ کرده و رعایت جوانب ایمنی را داشته باشند.

زلزله 5.1 ریشتری یزدانشهر در استان کرمان را لرزاند + جزئیاتگزارش تسنیم از مصائب زلزله‌زدگان در اندیکا/ مردم روستاهای منطقه آواره شده‌اند/ زلزله همه منازل را تخریب کرد + فیلمهلال احمر خوزستان به بیش از 5 هزار زلزله زده اندیکایی خدمات‌رسانی می‌کنند + تصویرنامه عضو مجمع نمایندگان خوزستان به «رئیسی» درباره زلزله اندیکاتوزیع اقلام غذایی و بهداشتی میان زلزله‌زدگان اندیکا/ واکسیناسیون مردم زلزله‌زده آغاز شد

وی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران زرند در حالت آماده باش هستندو تا اطلاع ثانوی حق خروج از شهرستان را ندارند، یادآور شد: تیم‌های ارزیاب درحال ارتباط گیری با بخش‌های مختلف از جمله بخشداری های مرکزی و یزدان آباد، هلال احمر و دهیاری ها هستند تا در صورت هرگونه پیش آمد و یا بحران های احتمالی بعدی، اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله استان کرمان زلزله استان کرمان تیم های ارزیاب زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان

به گزارش حوره استان ها خبرگزاری تقریب،  بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ساعت ۱۷:۴ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ کرمان را لرزاند.

هنوز از میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه خبری مخابره نشده است.
  اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان از اعزام ۲ تیم امدادو نجات به منطقه کانون زلزله در سیرچ کرمان خبرداد.

رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان