Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس تعمیرات و نگهداری شرکت پالایش نفت تهران از آغاز تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس جنوبی، هیدروژن و گوگردسازی پالایشگاه نفت تهران خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه تهران، محمدعلی هاشمی با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس جنوبی، هیدروژن و گوگردسازی شرکت پالایشگاه نفت تهران به‌رغم شرایط ویژه حاکم به‌دلیل شیوع کرونا و الزام به رعایت دستورعمل‌های بهداشتی خاص از فردا (یکشنبه، 25 مهرماه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تعمیرات اساسی واحدآیزوماکس جنوبی که به‌مدت 28 روز کاری به طول می‌انجامد، 102 دستور کار ارجاعی به اداره تعمیرات اجرا می‌شود، همچنین در تعمیرات اساسی واحد هیدروژن 44 دستور کار و در تعمیرات اساسی واحد گوگردسازی 22 دستور کار انجام خواهد شد، افزون بر آن تعمیرات اساسی واحدهای آب ترش 2 و آمین جنوبی نیز انجام خواهد شد.
رئیس تعمیرات و نگهداری شرکت پالایش نفت تهران درباره مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اداره تعمیرات در این تعمیرات اساسی گفت: تعویض فن‌های هوایی E-434، تعمیرات اساسی حوضچه مذاب گوگرد، تعمیرات اساسی کوره h-801، تعمیرات اساسی کوره‌های ایزوماکس و تخلیه و شارژ کاتالیست راکتورهای واحد ایزوماکس و گوگردسازی 2 را می‌توان از مهم‌ترین اقدام‌ها در تعمیرات اساسی پیش رو برشمرد.
هاشمی افزود: با توجه به حساسیت کار و رعایت تمامی الزامات ایمنی و بهداشتی نیروهای حاضر در تعمیرات اساسی، دوره‌های آموزشی OSHA و معاینات دوره‌ای لازم را خواهند دید و به‌صورت 24 ساعته در دو نوبت کاری تعمیرات اساسی مذکور را اجرا خواهند کرد.
وی تداوم تولید، جلوگیری از خرابی‌ها، افزایش عمر تجهیزات و کاهش ضریب خطرپذیری واحدها را دلایل اصلی انجام تعمیرات اساسی واحدهای پالایشی توصیف کرد و گفت: تعمیرات اساسی که در پالایشگاه‌های نفت از جمله پالایشگاه نفت تهران انجام می‌شود، تعمیرات پیشگیرانه است، به‌گونه‌ای که با افزایش ضریب ایمنی، خللی در فرآیند تولید آنها ایجاد نشود
رئیس تعمیرات و نگهداری پالایشگاه تهران ابراز امیدواری کرد: با تلاش و کوشش تمامی همکاران، تعمیرات اساسی ایمن، با کیفیت و بدون حادثه داشته باشیم.
واحد آیزوماکس جنوبی شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت 17 هزار بشکه در روز، آیزوفید حاصل از برج تقطیر در خلأ را به محصولات میان‌تقطیر، بنزین و گاز مایع تبدیل می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمیرات اساسی واحدهای تعمیرات اساسی واحد تعمیرات اساسی نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۲۳ واحد اقتصادی و در سال گذشته ۴۹۷ واحد اقتصادی با اشتغال نزدیک به دو هزار نفر به مدار تولید برگشتند.

فرزاد مخلص الائمه ۱۱ اردیبهشت در جشنواره امتنان استان مرکزی(تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) اظهار کرد: با توجه به اینکه تولید جزو لاینفک نظام کارگری است، دولت سیزدهم در تلاش است فرمان رهبری که در قالب نامگذاری سال عنوان می‌شود را به شایستگی پیاده کند و در این حوزه به خوبی عملکرده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی استانی کارگری است، افزود: بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی، کارگران هستند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در سنوات گذشته برخی شهرستان های استان با مشکل بیکاری مواجه بودند که امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته این چالش، به معضل کمبود نیرو تبدیل شده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در سنوات گذشته برخی واحدهای تولیدی استان مشکلاتی داشتند ولی خوشبختانه اکنون وضعیت استان در حوزه کار و تولید در یک ثبات مبتنی بر امنیت قرار دارد.

استاندار مرکزی گفت: نرخ بیکاری در  استان کاهش قابل توجه و مشارکت اقتصادی افزایش داشته است که نشان از موفقیت جامعه کار و تولید در این عرصه دارد.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، تعداد واحدهای دارای حقوق معوق ۵۰ درصد کاهش یافت. در سال گذشته ۵۵۰ مصوبه در حوزه های مختلف بانکی، تامین اجتماعی، گمرک و ... در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی و پیگیری شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل مشکل حادی در استان وجود ندارد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در نهضت ملی مسکن در شهر اراک حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و این در حالی است که در پروژه مسکن مهر اراک که به عنوان بزرگترین پروژه مسکن وقت مطرح بود، ۱۴۰۰ واحد مسکونی ساخته شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه این استان با کمبود نیروی کار به ویژه نیروی متخصص در حوزه ساخت مسکن مواجه است که این امر سبب ایجاد چالش در این حوزه شده است.

به گزارش ایسنا در این نشست واحدهای تولیدی، کارگران و گروه های کار نمونه تجلیل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی