Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:20:37 GMT

کشف آسیب‌پذیری‌ در محصولات Adobe

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۴۰۸

کشف آسیب‌پذیری‌ در محصولات Adobe

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ماهر، اخیراً به‌روزرسانی‌هایی جهت وصله آسیب‌پذیری‌های موجود در محصولات زیر از شرکت Adobe (ادوب) منتشر شده است:

Adobe Acrobat and Reader
Adobe Connect
Adobe Reader Mobile
Adobe Commerce
Adobe Campaign Standard
Adobe ops-cli

مهاجم با بهره‌برداری از این آسیب‌پذیری‌ها قادر به اجرای کد از راه دور و اعمال کنترل کامل روی سیستم آسیب‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز ماهر به کاربران توصیه کرده که جهت کاهش بهره‌برداری موفق از این آسیب‌پذیری‌ها، وصله‌های منتشر شده را در سیستم خود اعمال کنند.

برخی آسیب‌پذیری‌های مهم‌تر وصله شده در این به‌روزرسانی‌ها در جدول زیر آورده شده است.

اطلاع از سایر محصولات آسیب‌پذیر و جزئیات فنی این آسیب‌پذیری‌ها در این لینک در دسترس است.

کد خبر 5328236 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز ماهر امنیت سایبری تهدیدات سایبری فیس بوک حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی شرکت دانش بنیان عیسی زارع پور اینترنت نوآوری همراه اول شبکه ملی اطلاعات آمازون جایزه مصطفی ص گوگل فضانوردان آسیب پذیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج، سفری برای پاک کردن خود است. سعی کنید که در این سفر، از این صفات منفی خود را جدا کنید و از خدا بخواهید که به شما کمک کند که بهترین رفتار را داشته باشید. اگر از سفر برگردید و تغییر مثبتی نداشته باشید، ضرر کرده‌اید و مکه که پاک کننده‌ است، نیز بر شما اثری نداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در کنگرۀ عظیم حج تمتع که امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید در سفر حج به آن توجه داشته باشید، مفهوم اخلاص است. در قرآن و روایات آمده‌ که شیطان با تمام قوا از تمام جوانب تلاش می‌کند که اخلاص شما را مورد هدف قرار دهد.

وی افزود: انسان باید کار را صرفاً برای خدا انجام دهد و برای کسب قدرت و عنوان خاص اعمال را انجام ندهد. انسان باید به خدای خود بگوید که خداوندا چون تو فرمودی که من حج انجام دهم، پس من فقط برای تو انجام می‌دهم. ما باید برای انجام واجبات خود هزینه کنیم و هیچ واجبی از واجب دیگر برتر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت ادامه داد: بنابراین در وهلۀ اول اخلاص مهم است. در روایات آمده که اگر انسانی ۴۰ شبانه روز با اخلاص کار انحام دهد، خداوند حکمت را بر زبان او جاری می‌کند.

حجت‌الاسلام نواب با اشاره به اینکه نکتهٔ دوم دارای اهمیت برای سفر حج، داشتن برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: از کسانی که در گذشته به حج مشرف شده‌اند، مشورت بگیرید و برای ایام سفر خود در محضر پیامبر(ص) برنامه‌ریزی کنید. از قبل به خوبی فکر کنید. فرصتی در اختیار شماست که در مسجدالحرام و مسجدالنبی با خدا راز و نیاز کنید. این فرصت‌ها برای افراد بسیار کم اتفاق می‌افتد. برای تک‌تک مقاطع روز به‌گونه‌ای برنامه داشته باشید که گویا آخرین سفر شماست.

وی با بیان اینکه در این سفر، دانش و علم کافی داشته باشید، اظهار کرد: در کلاس‌ها و جلسات مربوط به حج شرکت کرده و کتاب‌های مربوط به حج را از نظر بگذرانید. در مورد این سفر، دانش‌افزایی کنید تا به خوبی از سفر خود بهره ببرید. افرادی بودند که در حج شرکت کرده و برخی اعمال را نیز به جا آوردند، ولی بعد از بازگشت به ایران متوجه شدند که اعمال احرام به جای نیاورده و در برنامه‌ریزی‌ها اشتباه کرده بودند. می‌توانید از روحانیون همراه کاروان هم برای دانش‌افزایی کمک بخواهید.

او اصلاح رفتار را یکی از مهمترین نکاتی دانست که باید در سفر حج، آن را در مرکز توجه قرار داد و گفت: همهٔ ما اشکالات اخلاقی داریم و هیچ کس مبری از این ایرادات نیست، اما این سفر، سفری برای پاک کردن خود است. سعی کنید که در این سفر، خود را از این صفات منفی جدا کنید و از خدا بخواهید که به شما کمک کند که بهترین رفتار را داشته باشید. تلاش کنید که رفتارتان پس از این سفر با همسایه‌ها و دوستان و فرزندان تغییر کند و بهتر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است