Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:26:04 GMT

آسان ترین راه مهاجرت به امریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۵۶۷

آسان ترین راه مهاجرت به امریکا

ازیرا این کشور ثروتمند و غنی با دارا بودن شرکت های بزرگ، منابع مالی زیاد و دانشگاه های برتر دنیا می تواند زمینه های رشد و شکوفایی آنان را فراهم کند. اما آیا گرفتن ویزای آمریکا، کار آسانیست؟ در کل ممکن است شما هم شنیده باشید برای گرفتن ویزای امریکا شرایط و مدارک خاصی نیاز است. اما این تصور عموم افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید با کمک شخصی با تجربه و آگاه شما با هر سن و با هر مدرک و با هر شرایطی امکان مهاجرت به امریکا را دارید. زیرا امریکا ویزاهای مختلفی دارد که هر کدام مناسب قشر خاصیست. برای آنکه بتوانید به راحتی ویزای امریکا را دریافت کنید، توصیه ما به شما استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان کارت سبز است.

کارت سبز بهترین موسسه مهاجرتی در زمینه مهاجرت به امریکا

کارت سبز به عنوان معتبرترین و بهترین موسسه مهاجرتی با بیش از ده سال سابقه در زمینه مهاجرت به امریکا می تواند به شما در این مسیر کمک کند و به راحتی ویزای امریکا را به شما هدیه دهد. بهتر است بدانید در پروسه گرفتن ویزا و مهاجرت به هر کشوری از جمله امریکا این تخصص و تجربه است که می تواند نقش کلیدی در نتیجه داشته باشد. زیرا ممکن است در طول پروسه اشتباهات هر چند کوچک و یا اتفاقی پیش بینی نشده باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما شود. بنابراین در انتخاب موسسه مهاجرتی و انجام امور مرتبط به ویزا دقت لازم را به عمل آورید تا در انتها نتیجه ای مطلوب بگیرید. علاوه بر آن،  انتخاب کارت سبز به شما کمک می کند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه  به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

هزینه ویزای آمریکا چقدر است؟

هزینه ای که شما باید برای گرفتن ویزای امریکا در نظر داشته باشید به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. زیرا هر کدام از ویزاهای امریکا شرایط و هزینه مختلفی دارند. اما مطمئن باشید کارت سبز با استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان مجربش می تواند هزینه های شما را به حداقل برساند و شاید باور کردنی نباشد که مشترکین کارت سبز در سالهای گذشته از قشرهای مختلف جامعه توانسته اند با کمترین بودجه و با هر سطح توانایی مالی ویزای امریکا را کسب کنند.

مدت زمان صدور ویزای امریکا چقدر است؟

مدت زمان صدور ویزای امریکا هم به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. اما کارت سبز می تواند مدت زمان معمول هر ویزا را نیز به حداقل برساند و از اتلاف وقت جلوگیری نماید. به همین دلیل است که پیشنهاد ما برای متقاضیان ویزای امریکا، استفاده از تجربه و کسب راهنمایی از کارشناسان مجرب کارت سبز در زمینه انواع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی امریکا است.

شرایط لازم برای مهاجرت به آمریکا

یکی از مزایای مجموعه مهاجرتی کارت سبز، این است که شما با هر شرایط، با هر سن و با هر میزان تمکن مالی شانس گرفتن ویزای امریکا را دارید. تنها نیاز دارید کارشناسان کارت سبز با ارزیابی شرایط شما مناسب ترین راه مهاجرت به امریکا را به شما معرفی کنند. چرا می گوییم مناسب ترین راه؟ زیرا تنوع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی امریکا بسیار زیاد است. شماری از این ویزاها عبارتند از: ویزای خانوادگی، ازدواج، سرمایه گذاری، کاری، تحصیلی، تنوع نژادی یا همان لاتاری و ... . هر کدام از این ویزاها شرایط مخصوصی دارند. هر یک از متقاضیان هم شرایط خاصی دارند. بنابراین ارزیابی مهاجرتی کارت سبز می تواند به شما در انتخاب نوع ویزای مناسب شما کمک کند تا بتوانید در انتها نتیجه مطلوبی کسب نمایید.

آسان ترین راه مهاجرت به آمریکا

با همه این اوصاف، متوجه شدیم انتخاب و استفاده از موسسه مهاجرتی مجرب و کار بلد کارت سبز تا چه اندازه می تواند در زمان، هزینه و نتیجه ویزا تاثیر گذار باشد. اما ممکن است با خود فکر کرده باشید با چه نوع ویزایی می توانید در سریعترین زمان ممکن، بدون نیاز به مدرک زبان و با کمترین هزینه ممکن به امریکا مهاجرت نمایید. شرکت در قرعه کشی مهاجرتی امریکا که در ایران اصطلاحا تحت عنوان لاتاری شناخته می شود، آسانترین راه مهاجرت به امریکاست. اما از چه طریق می توان ثبت نام لاتاری انجام داد. برای ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا می توانید به سایت کارت سبز مراجعه نمایید. و با ثبت نام اصولی شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید. همچنین بعد از برنده شدن در قرعه کشی نیز می توانید با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان کارت سبز به راحتی ویزا و گرین کارت امریکا را بگیرید. بنابراین آسانترین راه مهاجرت به امریکا ثبت نام لاتاری از طریق کارت سبز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی و مشاوره در زمینه ی گرین کارت و مهاجرت به امریکا، می‌توانید با کلیک روی نوار زیر از سایت کارت سبز بازدید نمایید و با کارشناسان کارت سبز در ارتباط باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد.

پربیننده ترین جزییات روند بازگشایی مدارس در آبان جزییات بازگشایی مدارس از شنبه آینده کمبود ۵هزار معلم در استان تهران زمان پرداخت وام دانشجویی اعلام شد دانشگاه آزاد؛ آماده پذیرش حضوری دانشجویان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهاجرت به آمریکا کارت سبز استفاده از تجربه ویزای امریکا موسسه مهاجرتی گرفتن ویزای کارت سبز گرفتن ویزا نوع ویزای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند

ایتنا - از حالت یک دستی تایپ کردن گرفته تا ارسال ایموجی‌های سفارشی، قابلیت‌هایی است که Gboard در اختیار کاربران می‌گذارد.
یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های صفحه‌کلید مورد استفاده کاربران اندروید و iOS، صفحه‌کلید گوگل است که با نام Gboard نیز شناخته می‌شود، که عملکردهای زیادی را ارائه می‌کند که نوشتن و انجام کارها را در گوشی‌های هوشمند آسان‌تر می‌کند.

به گزارش ایتنا، از حالت یک دستی تایپ کردن گرفته تا ارسال ایموجی‌های سفارشی، قابلیت‌هایی است که Gboard در اختیار کاربران می‌گذارد. در اینجا 5 نکته و ترفند برای بهبود تجربه تایپ در موبایل و تبلت آورده شده است. اگر اپلیکیشن «Gboard» در گوشی شما موجود نیست، می‌توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.
  از حالت تایپ با یک دست استفاده کنید
گوشی‌های هوشمند به اندازه‌ای بزرگ شده‌اند که اگر می‌خواهید پیامک ارسال کنید، باید آن را با دو دست نگه دارید.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید که صفحه کلید را کوچک‌تر کنید تا بتوانید در حالی که گوشی را با یک دست گرفته‌اید به راحتی تایپ کنید.

برای فعال کردن حالت یک دستی در Gboard، کافی است دکمه کاما را به مدت طولانی فشار دهید و از منوی شناور ظاهر شده، انگشت خود را به سمت چپ بکشید و گزینه حالت یک دست را انتخاب کنید.

انجام این کار صفحه کلید را کوچک‌تر می‌کند و تایپ با یک دست را راحت می‌کند.

برای بازگشت به حالت عادی، روی دکمه با 4 فلش کلیک کنید و صفحه کلید به اندازه کامل باز می‌گردد.

 

  ایموجی‌ها را مخلوط و مطابقت دهید
اگر نمی‌توانید همان ایموجی را پیدا کنید که با پیام متنی و منظور شما مطابقت داشته باشد، برنامه Emoji Kitchen Gboard ممکن است برایتان مفید باشد، Emoji Kitchen Gboard دو ایموجی را برای ایجاد یک برچسب جدید ترکیب می‌کند.

برای استفاده از آن‌ها، مطمئن شوید که تغییر استیکرهای شکلک در قسمت Emoji، Stickers و GIF تنظیمات برنامه روشن است.

اکنون، فقط دو ایموجی را در هر برنامه‌ای که می‌خواهید متن ارسال کنید وارد کنید، Gboard یک برچسب جدید با ترکیب این دو ایموجی ایجاد می‌کند و شما می‌توانید استیکر تازه ایجاد شده را با ضربه زدن روی آن ارسال کنید.
  از کلید فاصله به عنوان مکان نما استفاده کنید
ویرایش متن در گوشی‌های هوشمند گاهی اوقات می‌تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر در تلاش برای رفع خطاهای گرامری هستید.

Gboard یک ویژگی جالب دارد که کاربران را قادر می‌سازد تا از دکمه Space برای حرکت مکان‌نما هنگام تایپ استفاده کنند.

برای انجام این کار، کافی است هنگام تایپ، کلید فاصله را طولانی فشار دهید و انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا مکان نما به سرعت به جایی که می‌خواهید منتقل شود.

    صفحه کلید شناور را فعال کنید
اگر از دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ مانند تبلت استفاده می‌کنید، تجربه تایپ می‌تواند بسیار دست و پا گیر باشد، زیرا باید دستگاه را در دستان خود بگیرید و دکمه های روی صفحه را همزمان فشار دهید.

و اگر از حمل یک دستگاه حجیم فقط برای تایپ خسته شده اید، حتماً حالت شناور Gboard را امتحان کنید. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه کلید شناور را می توان در هر نقطه از صفحه قرار داد و بر اساس ترجیح شما اندازه آن را تغییر داد.

برای استفاده از حالت شناور، کافی است روی دکمه سمت چپ ردیف بالا در Gboard ضربه بزنید و گزینه Floating را انتخاب کنید. برای غیرفعال کردن آن، فقط همین روش را دنبال کنید.
  در حین تایپ کردن ترجمه کنید 
آیا می‌خواهید برای کسی پیام ارسال کنید که زبانی که می‌نویسید یا صحبت می‌کنید را نمی‌فهمد؟ ویژگی ترجمه زنده Gboard ممکن است راه حلی برای این مشکل شما باشد.

این تابع تنها با یک کلیک فاصله دارد و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ترجمه متن بدون باز کردن برنامه گوگل ترنسلیت (Google Translate) است. برای انجام این کار، چهار نقطه داخل دایره سمت چپ را به مدت طولانی فشار دهید، پنجره‌ای با چندین گزینه ظاهر می‌شود.

بر روی گزینه "Translate" کلیک کنید و سپس می‌توانید زبانی را که می‌خواهید متن را به آن ترجمه کنید انتخاب کنید. قابل ذکر است که در میان گزینه‌ها صفحه کلید شناور و استفاده از حالت تایپ با یک دست نیز وجود دارد.

دیگر خبرها

  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان