Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:16:47 GMT

دربی سرخابی ها در لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۸۶۲

دربی سرخابی ها در لیگ ستارگان قطر

تیم های السیلیه و الوکره که رامین رضاییان و امید ابراهیمی را در اختیار دارند، امروز به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فیفا دی اخیر، دیدارهای مختلف باشگاهی نیز از سر گرفته می شود که هفته ششم لیگ ستارگان قطر نیز از امروز آغاز می شود. در یکی از این مسابقات الوکره در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن میزبان السیلیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

السیلیه که در 5 دیدار قبلی خود در لیگ ستارگان متحمل 3 شکست شده، با تکیه بر تنها پیروزی خود که مقابل الشمال به دست آمد، به دنبال یک پیروزی مهم و خارج از خانه است. در این دیدار، رامین رضاییان از ابتدا در ترکیب ثابت السیلیه حضور دارد. او امیدوار است بتواند پنالتی از دست رفته در جریان تساوی بدون گل مقابل الخور را جبران کند.

 

در سمت مقابل نیز الوکره امیدوار است به روند 3 بازی شکست ناپذیری خود در لیگ ستارگان ادامه دهد. آنها که یک بازی معوقه نیز دارند، پس از شکست در هفته نخست برابر العربی، در 3 دیدار بعدی صاحب یک پیروزی و 2 تساوی شدند.

 

الوکره در دیدار امروز خود امید ابراهیمی را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داده است. نکته جالب اینکه ابراهیمی نیز همچون رضاییان در آخرین بازی تیمش در لیگ ستارگان، یک ضربه پنالتی را از دست داد که آن بازی برابر الاهلی برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. حالا هر دو بازیکن ایرانی در پی جبران این مسئله در دیدار امروز هستند.

 

قطر السیلیه الوکره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السیلیه الوکره لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)