Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ استانداری کرمان اعلام کرد که دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت زلزله زده یزدانشهر در شهرستان زرند را بررسی کرد.

اسماعیلی بر رسیدگی به امور اهالی، اعزام تیم های ارزیاب به منطقه و حضور عوامل امدادی در کنار مردم و فراهم کردن شرایط اسکان در صورت نیاز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش علی زینی وند استاندارکرمان نیز در این تماس تلفنی اعلام کرد تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند؛ خسارات جانی نداشتیم اما خسارت جزئی در منطقه ایجاد شده که میزان دقیق خسارت ها در حال بررسی است.

این زمین لرزه در ساعت ۱۵:۱۶ شنبه در طول جغرافیایی ۵۶.۵۱، عرض جغرافیایی ۳۰.۹۵ و عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. 

محل وقوع این زمین لرزه در ۱۵ کیلومتری یزدانشهر(کرمان)، ۱۶ کیلومتری زرند (کرمان) و ۲۵ کیلومتری کیانشهر (کرمان) گزارش شده است.

خسارت جزئی به دیوارهای خشتی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه زلزله ۵.۱ ریشتری یزدانشهر زرند خسارت زیادی نداشته است گفت: این زمین لرزه فقط در برخی موارد موجب تخریب و فروریختن برخی دیوارهای خشت و گلی در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شد.

مجید سعیدی افزود: همچنین زلزله بعد از ظهر امروز یزدانشهر زرند موجب شکستن و فروریختن شیشه برخی منازل در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شد.

وی با اشاره به اعزام تیم های ارزیاب بلافاصله بعد از وقوع زلزله به منطقه یزدانشهر اظهار داشت: کانون زمین لرزه یزدانشهر زرند خارج از محدوده مسکونی بوده است.

گزارش منابع مختلف نیز حاکیست که در مناطق شهری گزارشی از خسارت دریافت نشده و تعداد معدودی از شهروندان هنگام فرار به بیرون از محیط های سرپوشیده دچار مصدومیت سطحی شده اند.

یزدانشهر شهری در شمال شهرستان زرند است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا زلزله کرمان زلزله در کرمان زلزله کرمان امروز زلزله در کرمان امروز افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه