Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم دائمی روز شنبه در نشست ستاد کرونای خراسان رضوی افزود: بخشی از شهروندان نسبت به زدن واکسن کرونا مقاومت‌هایی از خود نشان می‌دهند لذا با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مجموعه مدیریت شهری و به منظور تسهیل شرایط برای واکسیناسیون عمومی، پیشنهاد می‌شود این خدمات در ایستگاه های قطارشهری ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری شرایط از سوی شهروندان واکسینه شده، بسیار خطرناک است و از سوی دیگر شاهد برگزاری دورهمی‌های مختلف خانوادگی و مراسم متعدد هستیم که می تواند شرایط نگران‌کننده‌ای را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دائمی افزود: با تداوم اقدامات این‌چنینی، آغاز موج ششم در مشهد دور از انتظار نیست و امیدواریم شهروندان‌ همراهی لازم را داشته باشند.

هم‌اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۶۰ نفر رسیده است که ۱۳۵ نفر از این تعداد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش خدمات خود دارد. 

 در زمان اوج گیری موج پنجم کرونا طی مردادماه امسال، تعداد بستری‌شدگان این بیماری در خراسان رضوی به ۹۰۰ نفر در روز نیز رسیده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای شهر مشهد طرح واکسیناسیون کرونا پروتکلهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای شهر مشهد ویروس کرونا شورای شهر مشهد طرح واکسیناسیون کرونا پروتکلهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان