Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، حسن افتخاری با اعلام این مطلب که خراسان رضوی دارای بیشترین میزان شبکه گاز در کشور است گفت: تاکنون 33 هزار و 437 کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شده که از این آمار 677 کیلومتر در مدت زمان شش ماهه اول سال 1400 احداث شد.
وی افزود: در مجموع تاکنون در بخش روستایی 24 هزار و 221 کیلومتر شبکه گاز برای بهره مندی 2467 روستا با جمعیت 494 هزار و 800  خانوار و در بخش شهری نیز برای اتصال 93 شهر استان 9 هزار و 216 کیلومتر شبکه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای 677 کیلومتر شبکه گازرسانی روستایی و شهری در شش ماهه امسال تعداد 31 هزار و 891 مشترک جدید از نعمت گاز بهره مند شدند.
افتخاری با تاکید بر ضرورت استمرار پایداری و ارتقاء کیفیت خدمات گازرسانی خراسان رضوی به‌ویژه در بخش مشترکین خانگی و عمومی گفت: با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان هم اکنون بالغ بر دو میلیون و 500 هزار مشترک در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی یادآور شد: درحال حاضر 95.6 درصد خانوار روستاهای واجد شرایط و 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گازطبیعی استفاده می کنند. با اتمام طرح های گازرسانی در 202 روستای دیگر ضریب نفوذ گاز بخش روستایی استان به 99.9 درصد افزایش خواهد یافت.
افتخاری تصریح کرد: گازرسانی روستایی در خراسان رضوی در حال اتمام است و روستاهای باقی مانده دارای شرایط سخت و صعب العبور بوده که نیازمند دقت و زمان بیشتری برای اجرا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای ورود به فصل سرد سال هم خبر داد و افزود: در فصول سرد تامین پایدار گاز طبیعی مصرفی بخش خانگی و عمومی در اولویت است، امیدواریم با تعامل، استمرار و تقویت تعاملات و مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر گرمابخشی خانه های هم استانی های عزیز امکان تامین حداکثری گاز طبیعی مورد نیاز بخش های صنعتی نیز فراهم شود.
یادآور می شود؛ مطابق آخرین اعلام وزارت کشور 12 روستای استان خراسان رضوی به شهر ارتقا یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گاز رسانی شبکه شهری و روستایی کیلومتر شبکه گاز خراسان رضوی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی