Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان، از رسیدگی قضایی به موضوع پسماند سراوان در دادسرای عمومی و انقلاب رشت خبر داد و گفت: تضییع حقوق عمومی در حوزه های مختلف به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی درخصوص پسماند سراوان قطعی بوده است.

سید مهدی فلاح میری در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی استان خبر داد و اظهار کرد: رسیدگی قضایی به موضوع پسماند سراوان در دستور کار جدی دادسرای مرکز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی دادسرای استان، افزود: رویکرد دستگاه قضایی در گام اول همکاری با دستگاه های اجرایی با نگاه پیشگیرانه و با هدف هم افزایی و جلوگیری از وقوع تخلفات و اخطار و تذکر خطاب به مدیران مربوطه است.

دادستان مرکز استان گیلان، با بیان لزوم اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و حسب گزارش و مستندات واصله تصریح کرد: تضییع حقوق عمومی در حوزه های مختلف به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط مدیران سازمان ها و ادارات و نهادهای عمومی درخصوص پسماند سراوان قطعی بوده و از این رو دادسرای استان در چارچوب قانونی برخورد قاطعانه با متخلفین را در دستور کار قرار داده است.

فلاح میری، با اشاره به مشکلات ناشی از پسماند سراوان که مورد مطالبه افکار عمومی و نخبگان استان می باشد عنوان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل شده و کلیه موضوعات مربوطه از جمله تصفیه خانه شیرابه، کود عالی، نیروگاه زباله سوز، قراردادها و نحوه مصرف بودجه اختصاص داده شده به پروژه های ذیربط مربوط به پسماند سراوان در حال بررسی و رسیدگی قضایی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پرنده پسماند سراوان با ارجاع به هیئت کارشناسی و احضار بعضی از مسئولین و متولیان امر و استماع اظهارات شهود و مطلعین، مسیر مناسبی را طی می نماید و قطعا با هرگونه تخلف و ترک فعل یا سوء جریان دارای وصف مجرمانه بدون اغماض برخورد خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم شریف و دلسوز استان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سراوان پسماند پسماند سراوان رسیدگی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند