Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:04:06 GMT

اولین اعتراض به داوری‌ها درلیگ دسته اول

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۴۵۸۸

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:در زمین خودمان داور با یک اعتراض و داد و بیداد تیم حریف خطا می گرفت و با فریاد کارت زرد می‌داد. اصلا داوری خوبی شاهد نبودیم. ناطقان: سعید اخباری پس از تساوی در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: به دو تیم خسته نباشید می گویم بابت بازی جوانمردانه ای که شاهدش بودیم و جنگ تن به تنی که در زمین داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بزرگ سایپا و استقلال خوزستان دو تیمی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند. سایپا سه بار و استقلال خوزستان هم یکبار. بنده هم سابقه همکاری با استقلال خوزستان را در سالی که این تیم قهرمان شد، دارم.

وی در مورد شرایط دو تیم در این مسابقه نیز توضیح داد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی بود و شاکله این تیم از سال قبل حفظ شده بود؛ برخلاف تیم ما که تقریبا 23 ، 24 بازیکن جدید در کنار هم قرار گرفته‌‌اند بسیاری از بازیکنان ما به خاطر سقوط سایپا جدا شدند و مجبور بودیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. کلا ما 17 روز است که کنار هم هستیم و هماهنگی زمان می برد. برای بازی اول من از تک تک بازیکنان تشکر می کنم. جنگیدند و هر چه داشتند گذاشتند.

وی ادامه داد: ما با توجه به اینکه 6 هفته برای بدنسازی زمان نیاز است، متاسفانه این زمان را از دست دادیم و مجبور شدیم در این 17 روز هم یارگیری داشته باشیم و هم تست بگیریم و هم کارهای دیگر را انجام بدهیم. یک مقدار هم دیرتر شده بود و یکسری از تیم های لیگ یکی یک سری بازیکنان را جذب کرده بودند. با این حال من با وسواسی که داشتم سعی کردم بهترین های لیگ یک و لیگ برتر را جذب کنم. با توجه به بودجه و شرایطی که داشتیم، از بازیکنانم راضی هستم.


وی در مورد داوری این مسابقه گفت: گلایه ای دارم و آن هم این است که اگر قرار است از شروع مسابقات این وضعیت داوری ها باشد، مطئمنا سال پرچالشی را خواهیم داشت. لیگ برتر در دید رسانه ها است ولی لیگ یک اینطور نیست و من واقعا از همین ابتدای کار می گویم و درخواست می کنم، داوران به اعتراض ها توجه نکنند و تحت تاثیر داد و بید تیم حریف و اسم‌ها قرار بگیرند. در زمین خودمان داور با یک اعتراض و داد و بیداد تیم حریف خطا می گرفت و با فریاد کارت زرد می‌داد.

سرمربی ساپیا ادامه داد: اصلا داوری خوبی شاهد نبودیم. عاجزانه درخواست می کنم از کمیته داوران، دپارتمان داوری یا هر جای دیگر که مسئول است. در این بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. نمی دانم کجا باید این اعتراض را سر بدهیم. از بازی اول در خانه خودمان داوری علیه ما بود. همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و صرف زمان و آبرو و اعتبار می کنند و اینطوری درست نیست، داورانی بگذارند که آسیب بزنند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. ما هم از همین حالا خودمان را آماده می‌کنیم برای بازی بعدی مقابل قشقایی. منبع: فارس برچسب ها: اعتراض ، داوری ها ، لیگ دسته اول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعتراض داوری ها لیگ دسته اول استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در شرایطی شب گذشته موفق شد برابر ذوب آهن به پیروزی دست پیدا کند که شاگردان نکونام با گل زودهنگام مجید علیاری غافلگیر شدند ولی در نهایت و در نیمه دوم با اثرگذاری تعویض‌های صورت گرفته، به بازی برگشته و سه امتیاز شیرین را از آن خود کردند.

به نقل از ورزش سه پس از پایان این بازی بود که بازیکنان ذوب آهن در میکسدزون استادیوم آزادی به انتقاد از عملکرد کوپال ناظمی پرداخته و اعتقاد داشتند که باید روزبه چشمی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج می‌شد که اگر این اتفاق رخ می‌داد، نتیجه مسابقه تغییر پیدا می‌کرد. ادعایی که حالا با پاسخ آبی‌ها نیز همراه شده و آنها اعتقاد دارند یک خطای پنالتی برای تیمشان گرفته نشده و استناد آنها نیز به صحبت‌های مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری این بازی است.

در دقیقه 85 این بازی و پس از یک ارسال به روی دروازه، محسن فروزان برای زدن توپ به هوا بلند شد ولی چشمی موفق شد زودتر از سنگربان ذوبی ها با ضربه سر روی توپ اثر بگذارد و در ادامه نیز مشت فروزان با سر روزبه برخورد کرد و منجر به مصدومیت او شد.

اما کوپال ناظمی نتوانست این صحنه را به درستی تشخیص بدهد و استقلالی ها نیز اعتقاد دارند که داور باید در این صحنه یک خطای پنالتی اعلام می کرد چرا که در این فصل مشابه این خطای در بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی رخ داده و حتی یان زومر سنگربان اینتر نیز در دیدار فیورنتینا مشابه این خطا را مرتکب شد که داور یک خطای پنالتی به سود فیوره اعلام کرد.

بازیکنان استقلال پس از بازی و در رختکن نیز درخصوص این صحنه با چشمی به صحبت پرداختند و این بازیکن نیز اعلام کرد که داور مرتکب اشتباه شده چرا که به دلیل مشت فروزان، می بایست یک پنالتی برای آبی ها اعلام می شد.

حالا و در شرایطی که به نظر می رسید تصمیمات کوپال ناظمی تنها با شکایت ذوبی ها همراه شده، در سمت مقابل نیز استقلالی ها یک پنالتی از داور بازی طلبکار شده اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903962

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان