Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نیکزاد رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افتخار بزرگی خدا بر ما عنایت کرده است تا خدمت‌گذاری مردم را داشته باشیم گفت: ما در نهادی مشغول به خدمت هستیم که بنیان گذار آن امام خمینی (ره) است که در ۲۱ فروردین ۵۸ به نام حساب ۱۰۰ امام این نهاد را پایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول بیش از ۴ دهه ما در سراسر کشور به خدمت در نقاط روستایی، نقاط کم برخوردار و حادثه دیده اعم از سیل و زلزله پرداخته و منشا خیرات و برکات زیادی بودیم.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر‌ها در ساخت مسکن محرومان و اقشار کم درآمد فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است و امروز هم رسیدن به نقاط محروم و محرومیت‌زدایی جزو دغدغه‌های ما بوده و در این راستا مسئولیت ما سنگین‌تر شده است.

نیکزاد ادامه داد: برای انجام این وظیفه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است و طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا پایان سال ۱۴۱۰ تمامی واحد‌های مسکونی غیرمقاوم بازسازی شود و حتی یک واحد غیرمقاوم روستایی نداشته باشیم.

وی گفت: استان خراسان جنوبی  از نظر مقاوم‌سازی از متوسط کشوری  بالاتر است اما همچنان  انتظار این است خراسان جنوبی زودتر از مابقی استان‌ها به سرانجام برساند و در طرح هادی اجرای فضای مناسب برای روستائیان  خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته است.

رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: بنا داریم بانک ماشین‌آلات خراسان جنوبی تقویت شود  و در کشور تعامل خوبی بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام برای ساخت مسکن محرومان بوده است و در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است.

نیکزاد با تقدیر از زحمات ۱۷ ساله مدیرکل سابق بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی، یادآور شد: امیدواریم با تغییر مدیران فضا برای فعالیت مدیران جوان‌تر فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: امام (ره) به فکر مستمندان بود و خود را خدمت‌گذار مردم می‌نامید.

آیت‌لله عبادی با اشاره به خدمت‌رسانی به محرومان افزود: خدمت به محرومان اصل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح هادی مسکن روستایی خراسان جنوبی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب