Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@19:59:32 GMT

انتصاب در وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۴۶۶۶

 وزیر کشور در حکمی محسن اسلامی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

در متن حکم احمد وحیدی وزیر کشور به محسن اسلامی آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌کنم.

وزیر کشور در این حکم،بررسی و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل ها، پیگیری امور مربوط به اقلیت های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور و پیگیری امور و مصوبات آن را از جمله مواردی برشمرد که انتظار دارد، مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن اسلامی که امروز با حکم وزیر کشور، جایگزین حمزه امرایی شد، دانش آموخته دکتری روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

اسلامی که دارای تالیفات و مقالات متعدد در حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل است در سوابق خدمتی خود مسوولیت‌های اجرایی چون مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، مشاور معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه، رایزن علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و مشاور دبیر شورای راهبردی روابط خارجی را تجربه کرده است.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه به گامبیا رفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش مشرق، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد