Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتسال عصر شنبه با برگزاری سه دیدار از ساعت ۱۷ پیگیری شد و در پایان تیم‌های مس سونگون، فرش آرا و زندی بتن کلاردشت موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.  

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم‌های مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر دو مقاومت را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمید احمدی (۲ گل) و علیرضا عسگری گل های مس و علیرضا ابوالقاسمی و ابوالفضل افضلی گل های مقاومت را به ثمر رساندند.  

مس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. مقاومت نیز با این نتیجه ۱۰ امتیازی ماند و به رتبه دوم سقوط کرد.  

در دیگر دیدار این هفته تیم زندی بتن کلاردشت میزبان چیپس کامل مشهد بود و در نهایت تیم کلاردشت توانست با نتیجه سه بر یک نماینده مشهد را شکست دهد.  

رشید قلی پور، محسن منتظمی و رحمان سارانی گل های میزبان را به ثمر رساندند و ناصر حاجی نیز تک گل چیپس کامل را وارد دروازه حریف کرد.  

زندی بتن با این سه امتیاز ۹ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.  چیپس کامل مشهد نیز با چهار امتیاز در رده نهم قرار دارد.  

حفاری خوزستان و فرش آرای مشهد نیز دیگر دیدار هفته پنجم را برگزار کردند و در پایان تیم فرش آرا موفق شد ملی حفاری را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و دومین پیروزی متوالی خود را در لیگ جشن بگیرد.

محمدرضا رحمان نیا، اکبرکاظمی(۲گل) و سعید سروری گل های فرش آرا وارد دروازه میزبان کردند و ابوالفضل عباسی تک گل ملی حفاری را به ثمر رساند.  

فرش آرا با ۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و حفاری نیز با سه امتیاز در رده دهم باقی ماند.  

فردا (یکشنبه) نیز چهار دیدار باقی‌مانده از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد که به شرح زیر است: 

گیتی پسند اصفهان – کراپ الوند (این دیدار به  دلیل پخش زنده تلویزیونی، نیم ساعت زودتر از دیگر دیدارها برگزار می‌شود)

فردوس قم – سن ایچ ساوه 

شهروند ساری – سپاهان اصفهان

راگا شهرری – فولاد زرند ایرانیان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال کراپ الوند فوتسال کراپ الوند گیتی پسند لیگ برتر فوتسال مس سونگون زندی بتن فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان