Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری بعدازظهر امروز در حوالی یزدانشهر شهرستان زرند گفت: ۲۷ نیروی امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

«رضا فلاح» دقایقی قبل با اعلام این خبر افزود: این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیروهای امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در قالب شش تیم عملیاتی از شهرستان زرند و پایگاه امدادونجات جاده ای گردنه خراسانی شهرستان راور به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

فلاح تصریح کرد: اعضای داوطلب خانه های هلال یزدانشهر، جلال آباد، سلیمان آباد و ده چنار نیز جمعیت هلال احمر را در دقایق اولیه برای ارزیابی وضعیت روستاها همراهی کردند. 

وی با اشاره به وقوع پس لرزه ای به بزرگی چهار ریشتر در ساعت ۱۶:۲۹ عصر امروز در یزدانشهر اظهار کرد: تیم های امدادونجات جمعیت هلال احمر شهرستان های راور، کوهبنان، رفسنجان و کرمان در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: به گزارش تیم های ارزیاب تعدادی از دیوار های خشت و گلی در بعضی از روستاها فرو ریختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله استان کرمان زرند هلال احمر آماده باش جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله