Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای کمیسیون در این سفر چهار روزه در قالب کارگروه‌های تخصصی کمیسیون مسائل فرهنگی، ورزشی، هنر و ادبیات، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر مسائل استان چهارمحال و بختیاری را مورد بازدید قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان سفر دبیرهای کارگروه‌های تخصصی کمیسیون در نشستی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیران ادارات مربوطه، چالش‌های موجود در ا ستان در حوزه مسائل فرهنگی و راهکارهای‌شان برای رفع آن را ارائه کردند و بنا شد گزارش استاندار در مورد این مسائل در جلسه هفته آینده کمیسیون مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از جمله مشکلات این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره بود که حدود 10 تا 12 سال است که نیمه‌کاره مانده و تکمیل نشده و همچنین برخی از شهرهای این استان سالن ورزشی که بتواند تماشاگر در آن وجود داشته باشد را ندارد. 

منتظری خاطرنشان کرد: به جز مرکز استان دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از کتابخانه مناسب برخوردار نیستند و به عنوان مثال در شهر سامان که 340 شاعر دارد کتابخانه مناسبی وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس به جد پیگیر حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه مسائل فرهنگی، گردشگری، ورزشی و ... خواهد بود و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: غلامرضا منتظری استان چهارمحال و بختیاری کمیسیون فرهنگی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم