Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری پنج دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) پیگیری شد که در مهمترین مسابقات منچسترسیتی به برتری رسید و  همشهری‌اش شکست تلخی را تجربه کرد.

منچستریونایتد به ورزشگاه کینگ پاور رفت تا مقابل لسترسیتی پیکار داشته باشد. شاگردان اوله گونار سولسشر با نتیجه چهار بر دو شکست خوردند تا برای دومین بار در این فصل طعم تلخ باخت را بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار جذاب در دقایق  پایانی سه گل داشت. یوری تیلمانس(۳۱)، چالار سویونجو(۷۸)، جیمی واردی(۸۳) و پاتسون داکا(۹۱) برای تیم میزبان مو فق به گلزنی شدند و میسون گرین‌وود به همراه مارکوس رشفورد در دقایق ۱۹ و ۸۲ برای  شیاطین سرخ موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه منچستر با ۱۴ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و لستر با ۱۱ امتیاز به وضعیت خود سروسامان بخشید و تا رده یازدهم صعود کرد.

در دیگر بازی حساس امروز(شنبه) منچسترسیتی در خانه با دو گل از سد برنلی گذشت. پپ گواردیولا در این دیدار به جک گریلیش و رو بن دیاز استراحت داده بود. برناردو سیلوا(۱۲) و کوین دی‌بروینه(۷۰) گلزنان این مسابقه بودند. سیتی با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و به طور موقت در رده دوم قرار گرفت. برنلی نیز با هدایت شون دایچ با سه امتیاز، همچنان بدون برد در مکان نوزدهم جدول ایستاد.

ساوتهمپتون با تک گل آرماندو بورخا در دقیقه ۵۳ از سد  لیدزیونایتد نگون‌بخت مارچلو بیلسا گذشت. قدیس‌ها با این برد هفت امتیازی شدند و در رده پانزدهم جای گرفتند. لیدز نیز با ۶ امتیاز در رده دور از انتظار هفدهم ایستاد.

نوریچ و برایتون برگزارکننده دیگر مسابقه امروز بودند که این مسابقه در ورزشگاه کرو رود بدون رد و بدل شدن گل تمام شد. نوریچ در حسرت برد باقی ماند و با ۲ امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفت. برایتون اما با تجربه سومین تساوی فصل با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

جدال هیجان‌انگیز استون‌ویلا و وولورهمپتون هم  با برتری عجیب وولوز به اتمام رسید. تیم برونو لاژه تا دقیقه ۸۰ با ۲ گل از میزبان خود عقب بود اما با کامبکی باورنکردنی توانست به برتری سه بر ۲ دست پیدا کند. دنی اینگز و جان مک‌گین در دقایق ۴۸ و ۶۸ برای تیم دین اسمیت گلزنی کردند اما رومین سایس(۸۰)، کانر کودی(۸۵) و روبن نوس(۹۵) بازگشت فراموش‌نشدنی نارنجی‌پوشان را رقم زدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی مارچلو بیلسا کوین دی بروینه لیگ برتر انگلیس مارچلو بیلسا منچسترسیتی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچستر یونایتد در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس شکستی سنگین و عجیب را متحمل شد. شیاطین سرخ در دیدار برابر کریستال پالاس با ۴ گل شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا

در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد تنها ۷ بار این تیم با اختلاف ۴ گل شکست خورده است که ۳ بار آن در دوران اریک تن هاخ هلندی بوده است تا به خوبی ثابت شود که این مرد هلندی گزینه خوبی برای هدایت شیاطین سرخ نیست.

شکست ۷ بر صفر برابر لیورپول، ۴ بر صفر برابر برنتفورد و ۴ بر صفر برابر کریستال پالاس در دوران تن هاخ رقم خورده است و جالب اینکه این سرمربی هلندی باوجود این نتایج عجیب و کابوس وار همچنان خود را گزینه ای مناسب برای هدایت یونایتدها می داند.

منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد ناامید کننده ای داشته و با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229724 برچسب‌ها منچستریونایتد

دیگر خبرها

  • وقتی در رئال مادرید بازی می‌کنی؛ حیرت بلینگام از کامبک دیوانه‌‌وار مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد