Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل و هماهنگی قوای سه گانه می توانیم ضمن تقویت آرامش مردم به رضایتمندی بیشتر جامعه نیز امیدوار باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس روز شنبه با علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف الله سیاهکلی در این دیدار با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی در استان اظهارداشت: خوشبختانه مجموعه همکاران دستگاه قضایی و قضات در برخورد با مشکلات مردم روحیه گره گشایی و حل و فصل مسائل را داشته اند و این راهبرد موجب شده تا مردم کمتر به دادگاه ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: تعامل و همکاری سه قوه موجب تحقق عدالت، امنیت و سلامت در جامعه می شود و امیدواریم در شرایط کنونی با درک متقابل ایجاد شده گره گشایی از مشکلات تسریع شود و مردم به آرامش بیشتری برسند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  گفت: بسیاری از مراجعین به دفاتر نمایندگان با مشکلات حوزه منابع طبیعی مواجهند که خوشبختانه اخیرا توافقی با اداره منابع طبیعی صورت گرفته تا با حل و فصل مشکلات در زمان مراجعه مردم در دفتر نمایندگی، از تشکیل پرونده قضایی در این زمینه جلوگیری شود.

وی یادآورشد: توافق شده تا اگر روستائیانی بر اساس قرائن و شواهد مدعی مالکیت زمین های آبا و اجدادی خود باشند و اداره منابع طبیعی این موضوع را نپذیرد، در جلسه مشترکی در دفتر اینجانب (نماینده مجلس) با حضور روستائیان و مدیران منابع طبیعی موضوع بررسی و حل و فصل شود و در صورتی که به توافق نرسیدیم موضوع به دادگاه ارجاع شود.

سیاهکلی اظهارداشت: این روش تاکنون نتایج خوبی داشته و جا دارد از هماهنگی مدیران منابع طبیعی در رسیدگی به امور مردم تشکر شود.

در ادامه علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بدون تردید ما نیز بر ضرورت استمرار و تقویت تعامل بین مردم و نمایندگان در مجلس با دستگاه قضا تاکید داریم و از آن حمایت می کنیم.

وی اضافه کرد: باید پذیرفت نمایندگان مجلس، دستگاه قضا و مدیران استانی هر کدام ظرفیت هایی دارند که در صورت هماهنگی و تمرکز بر امور می توانیم با انسجام در کارها به نتایج بهتری دست یابیم.

شعبانی بیان کرد: آماده ایم در نشست های تخصصی با نمایندگا مجلس و دستگاههای بازرسی و نظارتی  ضمن درک درست از مشکلات مردم برای حل آنها راهکارهای بهتری پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد و خط قرمز ما رعایت قانون است و انتظار داریم هم مردم و هم مدیران و نمایندگان در رعایت قانون جدی باشند تا حق کسی ضایع نشود.

شعبانی از پیگیری مجدانه مشکلات مردم از سوی نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این بسته خبری به مشکلات و سوژه های شما پرداخته شده است .

از گلایه رانندگان از قطع بیمه تا نبود ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات تردد در شریف آباد از مسائل مطرح شده از سوی شهروندان قزوینی است.

اهالی الموت شرقی هم از نیمه کاره ماندن پل دینه رود گلایه دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند