Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۸۳.۴ درصد جامعه هدف در گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورود موج ششم کرونا به گیلان بستگی به رفتار مردم دارد و اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد نگرانی ما از بابت موج ششم کمتر خواهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: چنانچه دستورالعمل‌ها رعایت نشود نگرانی ما برای ورود موج بعدی کرونا به استان بیشتر می‌شود از این رو از مردم تقاضا داریم همچنان از عادی‌انگاری بیماری و دورهمی‌ها خوددراری کنند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابراز داشت: از هم‌استانیان خواستاریم که ضمن پرهیز از تجمعات، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و هنگام حضور در اماکن عمومی و پرتردد حتماً از ماسک استفاده کنند.

استاندار گیلان: واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح "شهید سلیمانی" تشدید ‌می‌شودتعداد مراکز واکسیناسیون استان گیلان به 220 پایگاه افزایش می‌یابدروند صعودی آمار بیماران کرونای در گیلان/ پیک ششم در راه است

 وی در تشریح آخرین وضعیت آمار کرونا در استان گیلان خاطرنشان کرد: 383 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 75 نفر از این تعداد بیماران 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 73 بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند و 11 نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند افزود: حال 75 بیمار وخیم‌ گزارش شده است.

مهرابیان از آخرین آمار واکسیناسیون در گیلان خبر داد و با اشاره به اینکه 83.4 درصد جمعیت بالای 12 سال در گیلان دز نخست و 37.5 درصد هر دو دز واکسن را دریافت کردند گفت: 82 درصد دانش‌آموزان بالای 12 سال دز نخست واکسن را دریافت کردند.

وی به تعداد مراکز فعال واکسیناسیون در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: 249 مرکز واکسیناسیون امروز در سطح استان گیلان و 54 پایگاه در شهرستان رشت فعال بودند و این تعداد در روزهای آینده بسته به تعداد واکسن متغیر است.

انتهای پیام/614/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریافت کردند استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام