Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سایه تشنج حاکم بر صحنه عراق بعد از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی و انجام بازشماری دستی آرا، نتایج غیر رسمی انتخابات به نقل از یکی از مراکز نزدیک به کمیساریای عالی انتخابات منتشر شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که کمیساریای عالی انتخابات عراق نتایج رسمی آن را منتشر نکرده است، مرکز امور انتخاباتی "صوت" در آماری که ظاهرا جنبه غیر رسمی دارد از آخرین نتایج به دست آمده از بازشماری بخشی از صندوق‌های آرای این انتخابات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتایج به شرح ذیل است:

جریان الصدر ۷۳

ائتلاف تقدم ۳۷

ائتلاف دولة القانون ۳۴

حزب دموکرات کردستان عراق ۳۲

ائتلاف الفتح ۱۷

ائتلاف کردستان ۱۶

ائتلاف عزم ۱۴

ائتلاف امتداد ۹

الجیل الجدید ۹

اشراقة کانون ۶

العقد الوطنی ۵

ائتلاف قوی الدولة ۴

تصمیم ۵

جماهیرنا هویتنا ۳

المشروع الوطنی ۱

جنبش حسم ۲

حقوق ۱

بلادی الوطنیة ۱

جریان الفراتین ۱

تجمع سند ۱

الوفاة والتغییر ۱

النهج الوطنی -الفضیلة ۱

الجماهیر الوطنی ۱

المنتج الوطنی ۱

جبهة ترکمان ۱

العدل الکردستانی ۱

ائتلاف العربی ۱

تختلف الامال ۱

اقتدار وطن ۱

حزب الوطن ۱

اهالی واسط ۱

نمایندگان مستقل ۴۰

گفتنی است با وجود آن که از ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر از عزم خود برای اعلام نتایج بازشماری آرا را داده بود اما تا لحظه انتشار این خبر، این کار انجام نشده و صرفا اطلاعات غیر رسمی به نقل از منابع این کمیساریا در این رابطه منتشر می‌شوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مشرق انتخابات عراق دموکرات کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد