Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ایلام خدمات شایان بانک ملی ایران به مردم و به ویژه ایثارگران را مشهود و قابل تقدیر عنوان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت الاسلام ثقفی در نشستی که با حضور دکتر سعید بساطی مشاور رئیس سازمان امور مالیاتی در امور ایثارگران، فیض الهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، طالب یاسمی رییس اداره امور شعب بانک در ایلام، تعدادی از مدیران امور شعب بانک های دولتی استان و تعدادی از ایثارگران به میزبانی این اداره امور برگزار شد، نگاه ایثارگرانه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع مدیران و همکاران را ارزشمند توصیف کرد و افزود: استمرار راه و سیره ارزشمند شهدا چراغ راه است و در بحث تکریم ایثارگران بر همه ما واجب است بدون هیچ عذر و بهانه ای قوانین مربوط به خدمت رسانی به جامعه هدف را اجرا و از اعمال سلیقه شخصی در این راستا خودداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خدمت به ایثارگران را اولویت کاری وزارت اقتصاد عنوان و تاکید کرد: ایثارگری پایان نیافته و به جبهه‌های جنگ ختم نمی‌شود بنابراین لازم است که ادامه پیدا کند. اقدامات انجام شده درخصوص ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا مناسب اما ناکافی ست چرا که تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر خدمت بیشتر به این عزیزان است.

طالب یاسمی رییس اداره امور شعب بانک در ایلام و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان نیز در این نشست، با ارائه گزارش عملکرد بانک های استان در حوزه های مختلف بانکی، تعداد کارکنان ایثارگر شبکه بانکی استان و اداره امور را ارائه و به بیان مشکلات و پیشنهادات ایثارگران مجموعه خود پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اداره امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران