Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صادق مهدوی‌نیا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بیماری کووید ۱۹ در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان فسا، جان ۴ نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را گرفت و در این مدت تعداد ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: سن فوتی‌های ۴۸ ساعت گذشته در فسا؛ یک آقای ۴۶ساله (بدون بیماری زمینه‌ای و واکسن نزده)، یک آقای ۷۷ساله (بدون بیماری زمینه‌ای و واکسن نزده)، یک خانم ۷۴ساله (با بیماری زمینه‌ای و واکسن نزده) و یک خانم ۷۶ساله با بیماری زمینه‌ای و واکسن زده که در بیمارستان نمازی شیراز بستری و فوت شده بود که با توجه به پرونده سلامت جزو آمار فسا می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در روز‌های اخیر میزان مراجعات به درمانگاه ویژه کرونا و همچنین میزان موارد بستری در اثر بیماری کرونا در این شهرستان افزایش داشته است.

مهدوی نیا اضافه کرد:با توجه به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان گرامی بالای ۱۲ سال دعوت بعمل می‌آید قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج‌های جدید بیماری و جهش‌های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، بر علیه کرونا واکسینه شوند.

او ادامه داد:رنگ شهرستان زرد و خطر_متوسط و بسیار شکننده می‌باشد و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت‌ها و رعایت‌ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از مردم خواست که از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی فسا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد