Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 یک ابرنفتکش با پرچم ایران، روز یک‌شنبه در حال ترک آب‌های ونزوئلا است و حامل ۲ میلیون بشکه نفت خام سنگین است که از شرکت دولتی ونزوئلا (PDVSA) تحویل گرفته است.

به گزارش ایسنا ، رویترز نوشته این محموله بخشی از توافق میان شرکت PDVSA و شرکت ملی نفت ایران بوده است که طبق آن، فرآورده‌های نفتی ایران در ازای نفت خام ونزوئلا مبادله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبادله با هدف کاهش بحران کمبود فرآورده‌های سبک نفتی در نزوئلا است که بازده و صادرات نفتی این کشور را کم کرده است.

بنا بر این گزارش، Dino I، یک نفت‌کش بسیار بزرگ که تحت مالکیت شرکت ملی نفتکش ایران است، در پایان روز جمعه بارگیری نفت ونزوئلا را به اتمام رسانده بود.

وزارت خزانه‌ داری آمریکا ماه گذشته به رویترز گفته بود، این قرارداد نفتی دوجانبه می‌تواند تخطی از تحریم‌های نفتی آمریکا علیه هر دو کشور به حساب بیاید.

رویترز مدعی است که نفتکش یاد شده در ماه سپتامبر با ردیاب‌های خاموش و محوله‌ای ۲.۱ میلیون بشکه‌ای از فرآورده‌های نفتی ایران وارد آب‌های ونزوئلا شده بود و محموله دیگری با حجمی در همین حدود قرار است در هفته‌های آتی به ونزوئلا برسد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت خزانه داری نفت خام ونزوئلا نفت کش ایرانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)