Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران برگزار شد، تاکید کرد: مشکلات واحد‌های تولیدی این استان مرتبط با بانک ملی، جمع‌بندی و برای رفع آن اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، چهارمحال و بختیاری را جزو استان‌های توسعه‌نیافته دانست و افزود: منابع بانکی در این استان پایین است و علاوه بر قرار گرفتن استان بین خوزستان و اصفهان، اما هنوز با شاخص‌های توسعه‌یافتگی فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:مردم استان نگران تامین به‌موقع سیمان نباشند

نصیری اضافه کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل برای طرح‌های اقتصادی به‌خصوص پروژه‌های جهش تولید و اقتصادی مقاومتی در استان انعطاف بیشتری داشته باشند.

او، وحدت رویه بانک‌های عامل در پذیرفتن وثیقه‌های روستایی، ارزش‌گذاری واقعی سایر وثیقه‌ها و پذیرفتن محل اجرای طرح به‌عنوان وثیقه را امری ضروری برای توسعه سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: این اقدام می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری و باعث بازگشت روستاییان از شهر‌ها و رونق اقتصادی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک‌های عامل استان هر چه سریع‌تر وضعیت طرح‌های ورشکسته و تملیکی در این استان را تعیین تکلیف کنند.

نصیری، تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات کرونایی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: بانک ملی ایران نسبت به راه‌اندازی شعبه در برخی شهرستان‌های بی‌بهره از این بانک در استان اقدام لازم را انجام دهد.

او تاکید کرد: مصوبات بانک مرکزی برای تسهیل در روند اجرا، سریع‌تر به بانک‌های عامل استان‌ها ابلاغ تا از بروز مشکلات در حوزه تولید جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری بانک های عامل استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود