Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محسن‌ مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون برنامه واکسیناسیون کرونا برای تمام گروه های سنی بالای ۱۲ سال در شهرستان انجام می شود و عموم مردم می توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷۰ درصد از جمعیت شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و این جمعیت قابل قبولی است اما انتظار می‌رود با توجه به گزارشات رسیده در مورد موج ششم کرونا، همه همشهریان هرچه سریعتر برای  واکسینه شدن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: هم اکنون این شعار که "همین امروز برای واکسینه شدن اقدام کنیم"  یک حرف درست و منطقی است از این رو از همه همشهریان به خصوص جمعیت دانش آموزی خواهش می کنم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

 دکتر مرادی ادامه داد: انتظار ما این است تا پایان هفته جاری با همکاری گروه های مختلف مردم جمعیت افراد واکسینه شده را به ۹۰ درصد برسانیم.

وی اضافه کرد: از همشهریان انتظار می رود با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان ضمن مراجعه برای تزریق واکسن، همچنان از ماسک استفاده کنند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور در تجمعات خودداری کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اعلام هشدار خطر غرق شدگی، به شهروندان توصیه کرد: از نزدیک شدن به تالاب‌های به وجود آمده ناشی از سیل و محل‌هایی که سیلاب در آن جمع شده خودداری نمایند چرا که ممنوعیت شنا در سدهای خاکی به علت تهدیدات بهداشتی و مهم‌تر از آن خطر غرق‌شدگی به واسطه رسوبی بودن تالاب‌ها و چسبندگی ناشی از گل و لای است.

رضا یعقوبی عصر هشتم اردیبهشت ماه در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیلاب اخیر در شهرستان زرند با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در مدیریت بحران خواستار تحلیل علمی علل ورود سیلاب به شهر زرند و حل دائمی آن شد.

وی گفت: صبوری و همکاری عموم مردم و همچنین زحمات بی‌شائبه و طاقت فرسای مجموعه عوامل دخیل در کنترل و مدیریت بحران در کنترل سیل اخیر بسیار موثر بود.

یعقوبی با اشاره به همراهی تمامی ارگان‌ها در دفع خطر و کاهش خسارات، بر لزوم حفظ آمادگی نهادهای ذیربط تاکید کرد و گفت: باید این سطح از وفاق و همکاری بین بخشی در  آینده هم تداوم یابد و با بهره‌گیری از تجارب میدانی به دست آمده و نیز دعوت از کارشناسان و صاحب نظران در ستاد مدیریت بحران، در خصوص کاهش آسیب پذیری شهرستان تصمیم‌گیری شود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و نیز پیگیری در سطح استانی و کشوری برای تامین بودجه و امکانات پیشگیری از حوادث مشابه در آینده اقدام شود.

دادستان زرند با تاکید بر اینکه ترک فعل‌ها می‌تواند شامل قصور و اشتباهات در گذشته و اهمال در زمان حاضر باشد، تصریح کرد: زحمات شبانه روزی دستگاه‌های مجری و خدمات رسان از جمله مدیران و کارمندان این مجموعه‌ها در کاهش خسارات احتمالی نباید نادیده گرفته شود و دستگاه قضایی از افراد دلسوزی که به صورت جهادی و با وجود کمبود امکانات برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند حمایت قاطع خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهم ترین اصل مدیریت بحران جلوگیری از وقوع و تکرار حوادث است، گفت: وقوع سیل و تکرار حوادث مشابه در چند سال اخیر انتظار به حق مردم برای رفع نواقص و کنترل بارش‌ها و سیلاب ها را به دنبال داشته و بنابراین در این خصوص هیچگونه کوتاهی پذیرفته نیست.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند در پایان با اعلام هشدار خطر غرق شدگی، به شهروندان توصیه کرد: از نزدیک شدن به تالاب‌های به وجود آمده ناشی از سیل و محل‌هایی که سیلاب در آن جمع شده خودداری کنند چرا که ممنوعیت شنا در سدهای خاکی به علت تهدیدات بهداشتی و مهم‌تر از آن خطر غرق‌شدگی به واسطه رسوبی بودن تالاب‌ها و چسبندگی ناشی از گل و لای است که این موضوع به دفعات در شهرستان رخ داده و خانواده‌های بسیاری شاهد از دست دادن جوانان خود به علت شنا در سدهای خاکی بوده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند