Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهربابک در کرمان از ارتباط ۱۰۰ درصد الکترونیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با مراجع انتظامی خبر داد. خبرگزاری میزان - علیرضا مظفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه جهت الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی و صرفه جویی در بیت المال و حذف کاغذ و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع در حال حاضر ارتباط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک با تمام مراجع انتظامی شهرستان اعم از کلانتری ها، پاسگاه‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به صورت تمام الکترونیک می‌باشد.
وی با بیان اینکه کلیه دستورات و نامه نگاری‌ها به صورت الکترونیک از شعب دادسرا به مراجع انتظامی و بالعکس انجام می‌شود، گفت: این اقدام علاوه بر کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، موجب حفظ اسرار پرونده‌ها و محرمانه بودن اطلاعات می‌باشد.
مظفری اعلام کرد: پرونده شکات پس از ثبت در مراجع انتظامی به صورت الکترونیک به دادسرا ارسال و تاریخ جلسه رسیدگی به صورت پیامکی به شاکی ابلاغ و شاکی در موعد مقرر در شعبه دادسرا حاضر و پس از اخذ اظهارات به صورت الکترونیک سایر اقدامات قانونی انجام می‌شود.
وی گفت: اصحاب پرونده می‌توانند در برنامه عدالت همراه بر روند رسیدگی پرونده خود نظارت کامل داشته باشند.   بیشتر بخوانید: هوشمندسازی قوه قضاییه و پلیس گامی موثر در جهت جلب رضایت مردم است   انتهای پیام/ برچسب ها: هوشمندسازی دستگاه قضایی نیروی انتظامی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوشمندسازی دستگاه قضایی نیروی انتظامی کرمان عمومی و انقلاب مراجع انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است