Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سید مجید صدری» پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در پستی نوشت: برای ما پرسپولیسی‌ها که برتری‌جویی در هر مسابقه‌ به خصلتمان تبدیل شده، این شکست تلخ و آزار دهنده است. با تمام وجود از همه طرفداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکستی که می‌توانست اتفاق نیفتد، اگر مسابقات در شرایط نرمال و طبیعی برگزار می‌شد. به جرات می‌شود گفت، کمتر تیمی در آسیا توان نبرد با الهلال فعلی را در خانه این تیم دارد و برگزاری تک بازی هم آوانتاژ ثانویه‌ای با خود به همراه می‌آورد. اینکه مجبورید در زمین حریف برای جبران گل تلاش کنید در حالی که اگر بازی برگشتی بود شاید تیم طور دیگری بازی می‌کرد.

وی در ادامه نوشت: با این حال باید شکست را پذیرفت و به سمت آینده قدم برداشت. تلخی امشب ما را برای جبران مصمم‌تر می‌کند و بدون تردید با «یحیی گل‌محمدی» بهترین مربی یک دهه اخیر ایران، کادر فنی شایسته و بازیکنان قدرتمندمان دوباره برای رقابت با همه آسیا حاضر خواهیم بود. پرسپولیس، مهمترین تیم و موفق‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای این سال‌ها بوده و بازهم خواهد بود. با مجالی برای عبور از مشکلات و بهبود شرایط اداری باشگاه و حرفه‌ای‌تر شدن، گام‌های بزرگی خواهیم برداشت تا هرگز تماشای امکانات حریفان برای ما حسرت برانگیز نباشد.

صدری در پایان نوشت: با حضور شما، بزرگترین جمعیت هواداری در قاره کهن دست در دست هم و متحد به سوی آینده خواهیم رفت. تنها چیزی که به آن شک ندارم این است که بازیکنان و کادر باغیرت پرسپولیس شادی را دوباره برای همه ما به ارمغان خواهند آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت و با ۳ گل از حریف شکست خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال لیگ قهرمانان آسیا الهلال باشگاه پرسپولیس سیدمجید صدری لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم