Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی افزود: پرونده کاغذی در طرح رسیدگی الکترونیک وجود ندارد و همه فرآیندهای قضایی از زمان تشکیل، طول رسیدگی تا زمان صدور رای و بایگانی، سیستمی انجام می‌شود .
آسیابی ادامه داد: در سه ماهی که از آغاز اجرای این طرح می‌گذرد 11 هزار و 500 پرونده، الکترونیک رسیدگی و برای تعدادی هم رای صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طرفین پرونده هم می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمزی که شعب به آنان می‌دهد، مراحل رسیدگی به پرونده خود را اینترنتی دنبال کنند.
 این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با گسترش زیرساخت ها برای شتاب بخشی به الکترونیک کردن فرآیندهای قضایی ، امسال سه هزار دادگاه هم آنلاین برگزار شد و طرفین پرونده در صورت تمایل می توانند تصویری در جلسه رسیدگی، شرکت کنند .
حیدر آسیابی از ابلاغ اینترنتی 85 درصدی اوراق قضایی هم خبر داد و گفت:  امسال 85 درصد اوراق قضایی به جای ارسال به محل کار و زندگی افراد ، اینترنتی  و از طریق گوشی در اختیار افراد قرار گرفت .
آسیابی افزود: صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم، جلوگیری از رفت ‌و ‌آمدهای غیرضروری و رسیدگی سریع‌تر پرونده‌ها از اهدافیست که با هوشمند سازی فرآیندهایی قضایی دنبال می کنیم .

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان دادگاه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسی بدون خط
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود