Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:34:05 GMT

واکنش جالب وزیر صمت به بنر نمایشگاه سنگ نیم ور + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۸۶۳۴

واکنش جالب وزیر صمت به بنر نمایشگاه سنگ نیم ور + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور شهرستان محلات که در سالن اجتماعات این نمایشگاه برگزار شد به نحوه طراحی بنر تبلیغ نمایشگاه واکنش نشان داد.

فاطمه امین به بنر روی جایگاه سالن اجتماعات نمایشگاه‌های دائمی سنگ نیم ور محلات اشاره کرد و با بیان اینکه این بنر نیاز به تغییر دارد از حاضران پرسید به نظر شما این بنر چه تغییراتی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه امین سپس خودش پاسخ داد: اگر من بنر را طراحی می‌کردم دوتا تغییر می‌دادم یکی اینکه عدد ۱۳ روی بنر (سیزدهمین نمایشگاه) به انگلیسی نوشته شده که عدد را فارسی می‌نوشتم.

او سپس به متن پایین بنر با عنوان "سنگین ایران به سوی بازار جهانی" اشاره کرد و گفت: اگر من طراحی می‌کردم این متنی که پایین بنر است در وسط بنر و با رنگ قرمز می‌نوشتم.

مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیم ور شهرستان محلات با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی روز جمعه ۲۳ مهر ماه در محل سالن اجتماعات نمایشگاه‌های دائمی سنگ نیم ور برگزار شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران با حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع و فضای خالص ۲۵ هزار مترمربع برگزار شد.

در این نمایشگاه صاحبان صنایع سنگ، سفیران کشور‌های آفریقای جنوبی، اندونزی، بنگلادش، چک و تاجیکستان و تجار خارجی از کشور‌های هند، ترکیه، امارات، قزاقستان و قطر حضور داشتند.

برگزاری سومین جلسه میز تخصصی سنگ کشور، حضور کنسرسیوم‌های مختلف از استان‌های مختلف کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌های جنبی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه سنگ ایران شهرستان محلات سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ سنگ نیم ور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی

بازدید 3 بعد از انتشار ویدیویی از رانندگی آفریقایی‌ها با وانت زامیاد، حالا ویدیویی از واکنش جالب اعراب حاشیه خلیج فارس با دیدن نیسان طلایی ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیوی جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران