Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر از شکست پرسپولیس مقابل الهلال می گوید

محمود کلهر معتقد است پرسپولیس مقابل الهلال با ترس بازی کرده است.

به گزارش طرفداری، محمود کلهر در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان به تسنیم گفت:

پرسپولیس مقابل الهلال نمایش خوبی نداشت شاید یکی از دلایل این شکست خود بازیکنان تیم بودند که با اشتباهات زیاد این اجازه را به حریف دادند، تا صاحب توپ و میدان باشند و موقعیت‌های زیادی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیس در این بازی بیشتر فوتبال رو به عقب بازی کرد و ترسو بود، شاید اگر از محوطه جریمه حریف مدافعان این تیم را تحت فشار قرار می‌دادیم با این نتیجه سنگین مقابل حریف عربستانی متحمل شکست نمی‌شدیم.

 وی درخصوص اینکه نقش بازیکنان پرسپولیس چقدر در این شکست پر رنگ بود، تصریح کرد:

به نظر من یکی از دلایل مهم شکست امروز پرسپولیس مقابل الهلال همین موضوع است، مهره‌هایی که مقابل الهلال بازی کردند، بسیار ضعیف و ناهماهنگ بودند. نفرات آماده الهلال از این ضعف استفاده کردند و بازی را به نفع خود تمام کردند مخصوصا جناح چپ تیم پرسپولیس جایی که سعید آقایی اصلا روز خوبی را نداشت، در کنار او، وحید امیری هم نمایش خوبی نداشت، اگر امیری  از ابتدا در دفاع چپ بازی می‌کرد شاید قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر می‌شد اما در کل پرسپولیس در تمام نقاط زمین دچار مشکلات و ضعف‌های زیادی بود. به نظر من بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل الهلال حامد لک بود که باوجود دریافت سه گل اما سد محکمی مقابل مهاجمان آماده الهلال بود و موقعیت‌های زیادی از آنها گرفت.

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در خصوص دلایل شکست و شرایط این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال عنوان کرد:

امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر بتواند این شکست را جبران کند و دوباره به روزهای خوبش برگردد، این بازی دیگر تمام شد و باید کادرفنی و بازیکنان از نظر روحی روانی خودشان را پیدا کنند و روی ضعف‌های خود بیشتر کار کنند تا شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشند. در کل پرسپولیس مقابل الهلال روز خوبی نداشت  و عوامل زیادی دست به دست هم داد تا این شکست رقم بخورد. جدایی یک سری از بازیکنان کلیدی مثل احمد نورالهی، شهریار مغانلو  و دیر اعزام شدن تیم به عربستان و بازی با الهلالی که بهترین بازی‌اش را مقابل پرسپولیس انجام داد، از عوامل شکست نماینده فوتبال کشورمان بودند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! لوئیز فلیپه در مورد شوخی عجیب خود با کوریا: با خواکین دوست بودم! اوله گونار سولسشر کماکان سرمربی منچستریونایتد می ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس مقابل الهلال محمود کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!

به گزارش |ورزش سه"، طلسم شکست‌ناپذیری سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تمدید شد تا شاگردان اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و همچنان در تعقیب استقلال در پنج هفته پایانی باشند.

نکته جالب آنکه با این مساوی، عملکرد ضعیف سرخپوشان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر ادامه یافت و حالا رکورد شکست‌ناپذیری طلایی پوشان مقابل سرخ‌ها در آزادی به هفت سال رسید.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پرسپولیس در ده سال گذشته تنها دو مرتبه موفق به شکست دادن سپاهان در بازی‌های خانگی مقابل این تیم شده است.

نتایج بازی‌های پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر:

پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (۱۳۹۳)
پرسپولیس ۲-۲ سپاهان (۱۳۹۴)
پرسپولیس ۲-۱ سپاهان (۱۳۹۵)
پرسپولیس ۲-۰ سپاهان (۱۳۹۶)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۷)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان (۱۳۹۸)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۹)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان (۱۴۰۱)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۴۰۲)

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند