Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر این گزارش، احسان اصنافی شهردار شیراز با اشاره به همراهی وی با وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کمربندی جنوب غرب این کلانشهر گفت: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد.
وی ادامه داد: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان ها در سال های اخیر در کمربندی شیراز صورت گرفته، نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه ها مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصنافی متذکر شد: رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک با مشکلات کمربندی جنوب غرب شیراز آگاه و دستور رسیدگی و رفع مشکلات آن را صادر کرد.
وی خاطرنشان کرد: با عزم و اراده جدی دولت سیزدهم امیدواریم هرچه زودتر وعده حل مشکلات کمربندی شیراز که به عنوان  یکی از پرحادثه‌ترین نقاط کشور شناخته شده، محقق شود.

آیت الله دکتر رییسی رئیس‌جمهوری پنجشنبه 22 مهرماه جاری در  هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم به فارس سفر کرد و جمعی از اعضای هیات دولت، وی را در این سفر همراهی و به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در مناطق مختلف استان فارس حضور یافتند.

استاندار فارس شنبه در سخنانی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان فارس، درباره مصوبات و دستاوردهای این سفر گفت: در مجموع ۱۰۰ مصوبه با اعتبار ۶هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این سفر برای استان به تصویب رسید.
محمدهادی ایمانیه درباره مصوبات حوزه وزارت راه و شهرسازی گفت:  تکمیل راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان با مشارکت وزارت دفاع  که امیدوارم تا پایان سال زیر بار ترافیک برود و شتاب بخشی در تکمیل کمربندی شمال شرق به شیراز از مصوبات سفر استانی دولت به فارس است.
استاندار فارس اظهار داشت:‌ تکمیل بزرگراه دشت ارژن، قائمیه تنگ بوالحیات،  تکمیل ۵۰ کیلومتر از محور جهرم، لار و احداث باند دوم محور فیروزآباد جم، تکمیل ۱۰ کیلومتر از بزرگراه نیریز قطرویه، تکمیل ۱۶ کیلومتر از بزرگراه فسا، داراب و تکمیل پنج کیلومتر از محور مرودشت، درودزن  نیز در سفر استانی دولت به تصویب رسید.
ایمانیه همچنین، بهسازی هشت کیلومتر از جاده قدیم فسا به داراب، تکمیل ۹کیلومتر از محور لار بستک، تکمیل ۶ کیلومتر قطعه اول باند بابامیدان به گچساران و تامین زمین مورد نیاز و پرداخت تسهیلات برای ۱۱۰ هزار واحد مسکن شهری و ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی،  رفع نقاط حادثه خیز استان با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان،  تهیه و تصویب طرح تفصیلی مجموعه ۵۷ هکتاری حرم حضرت شاهچراغ(ع) را از جمله این مصوبات بر شمرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی شیراز رستم قاسمی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری شهرداری شیراز فارس پروندهٔ خبری هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی شیراز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی شیراز رستم قاسمی شهرداری شیراز فارس کمربندی شیراز راه و شهرسازی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • بازدید تعدادی ازمعتمدان وریش سفیدان ازطرحهای بزرگراهی درسیستان وبلوچستان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون