Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج کارنامه فرهنگی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ارزیابی‌های معاونت فرهنگی این دانشگاه اعلام و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دومین روز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان، مدیران و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم حبیبی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تبیین کارنامه فرهنگی واحد‌های دانشگاهی و فرآیند صدور آن توسط فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تقدیر از واحد‌های دانشگاهی با درجه عالی و خیلی خوب براساس کارنامه فرهنگی، تبیین نتایج کارنامه فرهنگی واحد‌های دانشگاهی براساس وضعیت آن‌ها توسط ریاست دانشگاه، ارائه گزارش‌های اجمالی فعالیت کارگروه‌های استانی درخصوص مسائل و چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، ارائه گزارش و تصمیم گیری پیرامون فعالیت کارگروه مسائل مرتبط با توسعه رشته‌ها ازجمله مواردی است که در دستورکار دومین روز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

همچنین بحث و تبادل نظر درخصوص موضوع‌های منابع انسانی، مسائل مرتبط با پذیرش دانشجو، توسعه رشته ها، موضوعات مرتبط با اعضای هیأت علمی و... امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

جمع بندی و ارائه مطالب تکمیلی مرتبط با حوزه‌های علوم انسانی و هنر، علوم، مهندسی و کشاورزی، آموزش‌های عمومی و مهارتی، سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی، امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، فناوری اطلاعات و شبکه علمی و امور زنان و خانواده و... نیز از برنامه‌های پایانی دومین روز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی است.

گفتنی است روز گذشته و در اولین روز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه پنج ساله راهبردی - عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد. همچنین ارائه برنامه اقدام بسته‌های کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی»، «ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی»، «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی»، «ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مساله»، «پیشرفت علمی مرجعیت ساز و تمدن آفرین»، «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی»، «بهره‌وری و پایداری اقتصادی»، «دستیابی به سازمان یادگیرنده»، «تحول در فرهنگ سازمانی» و «فعالیت منسجم و هم افزای شبکه‌ای» توسط ریاست دانشگاه، معاونان و مدیران سـازمان مرکزی از جمله برنامه‌های اولین روز این جلسه بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه فرهنگی واحد های دانشگاه کارنامه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین