Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:22:08 GMT

شناسایی محرومان راهبرد جدی کمیته امداد بوده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۰۲۶۷

شناسایی محرومان راهبرد جدی کمیته امداد بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار صبح یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان به میزبانی کتابخانه مرکزی سمنان با بیان اینکه اساس و فلسفه وجود نظام اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است، تاکید کرد: خدمت به مردم از برجسته‌ترین اقداماتی است که عدالت اجتماعی را محقق خواهد ساخت.‌

وی با بیان اینکه شاخصه درستی سیاست‌ها در نظام اسلامی چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت، خدمت به مردم است، ابراز کرد: کمیته امداد یکی از مهمترین ارکان خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد کشور همچنین با بیان اینکه این نهاد بنا بر حسب وظیفه ذاتی خود شناسایی محرومان را یک راهبرد قرار داده است، گفت: ارائه راهکارها برای اشاعه کمک به مردم نیازمندان از جمله مهمترین رویکردهای کمیته امداد محسوب می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه کمیته امداد با طرح‌های خود زمینه را برای خدمت به محرومان توسط همه مردم فراهم می‌سازد، ابراز داشت: شرط تحقق مأموریت اصلی نظام به عنوان ایجاد عدالت اجتماعی، حمایت کامل از کمیته امداد و مساعدت به این نهاد است.‌

به گزارش مهر، در این مراسم از خدمات مسعودیان راد مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان تقدیر و به جای وی بحیرایی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد. قرار است مسعودیان راد در قم مشغول به کار شود.

کد خبر 5329515

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی خاکسار قهرودی کمیته امداد استان سمنان کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان شیوع کرونا ایلام عکس استانها نیروی انتظامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است