Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز -یکشنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: طرح این موضوع که ۴ نفر از مخالفان لایحه رتبه‌بندی از نمایندگان تهران می‌باشند و مشکلات فرهنگیان را نمی‌فهمند استدلال نادرستی است . این حرف در امور طرح‌ها و لوایح‌ دیگر باطل بوده و در این طرح هم به طریق اولی باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران با بیان اینکه بررسی این لایحه کشوری، ملی، اقتصادی و بودجه ای است، گفت: من خانواده فرهنگی هستم و درد فرهنگیان را می‌دانم. نباید با یک رفتار غیرمنطقی و غیرکارشناسی کشور را دچار دومینوی سقوط اقتصادی کنیم. این پذیرفتنی نیست.

وی با طرح این سوال که منابع در این لایحه از کجا تامین خواهد شد، گفت: بحث اصلی باید به صورت کارشناسی بررسی شود و دولت و مجلس باید با یک تدبیر درست کار را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ما با رتبه‌بندی معلمان مخالف نیستیم اما باید مشخص شود که منابع آن از کجا تأمین می‌شود. نباید این بحث را به صورت غیرکارشناسی بررسی کرد و نباید به نمایندگان توهین شود و این پذیرفتنی نیست. از رییس جلسه و هیأت رئیسه می‌خواهم که به این توهین تذکر داده تا این موضوع باعث ایجاد مناقشه میان نمایندگان نشود.

شریعتی اضافه کرد: ما بر اساس مشی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری معتقدیم که باید به فرهنگیان توجه ویژه صورت گیرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری سازمان معلمان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری سازمان معلمان ایران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان