Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:42:03 GMT

گلری که هم‌تیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار داد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۰۵۲۰

گلری که هم‌تیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار داد!

آرون مک کاری، دروازه‌بان تیم گلنتوران، به دلیل حمله به یکی از هم تیمی‌هایش از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم گلنتوران و کولرین روز گذشته به مصاف هم رفتند و تیم میزبان در فاصله 10 دقیقه تا پایان بازی در آستانه کسب سه امتیاز با نتیجه 1-2 بود. اما بازیکنان تیم مهمان موفق شدند گلی را وارد  دروازه حریف کرده و یک امتیاز را به خانه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که گل تیم حریف به ثمر رسید، مک کاری که پیش از این سابقه حضور در تیم ملی زیر 21 سال ایرلند را نیز داشت اعتراض شدیدی را نسبت به بابی برنز، هم تیمی‌اش، آغاز کرد که در روند به ثمر رسیدن این گل اشتباهی را مرتکب شده بود.

مک کاری به سمت بازیکن خودی رفته، با شدت بر سر او فریاد کشید، او را به زمین انداخت و سپس از یقه پیراهنش گرفت و کشید تا این که سایر بازیکنان تیم دخالت کرده و سعی کردند که این دو نفر را از هم جدا کردند. نکته جالب اینجا بود که بابی برنز در این صحنه مطلقا هیچ واکنشی را از خود نشان نداد و به نظر می‌رسد که از اتفاقات رخ داده و حمله دروازه‌بان تیمش به سوی خود کاملا شوکه شده است.

 

 

همین اتفاق باعث شد که داور بازی کارت قرمز را به مک کاری نشان داده و تیم میزبان را 10 نفره کند، اتفاقی که چندان دور از انتظار هم نبود. با این حال این دروازه‌بان سعی کرد داور را متقاعد کند که او را از زمین بازی اخراج نکند، اقدامی که موفقیت‌آمیز نبود.

 

 

هرچند این اولین باری نبود که چنین اتفاق و درگیری در فوتبال اروپا دیده می‌شد. چند ماه قبل نیز مارکائو، مدافع باشگاه گالاتاسرای، در صحنه‌ای مشابه به سوی هم تیمی خود حمله‌ور شده و ضرباتی را به او زده بود که باعث شد از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محروم شود.

با این حال معروف‌ترین درگیری بین دو هم تیمی در فوتبال اروپا، همچنان درگیری لی بویر و کیه‌ران دایر در جریان شکست 0-3 نیوکاسل برابر استون ویلا بود. در حالی که نیوکاسل پیش از آن نیز به دلیل اخراج استیون تیلور 10 نفره بود، این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شده و دعوایی تمام عیار را در وسط زمین به نمایش گذاشتند.

 

 

 بازیکنان هر دو تیم سعی در جدا کردن آنها داشتند و در نهایت داور بازی کارت قرمزی را به هر دو نفره نشان داد و آنها را اخراج کرد تا نیوکاسل با هشت نفر بازی را به پایان برساند. هرچند دایر و لی بویر در یک کنفراس خبری به دلیل رفتار ناشایست خود از باشگاه، دیگر بازیکنان و هواداران عذرخواهی کرده و با یکدیگر آشتی کردند.

اخراج عجیب ایرلند شمالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخراج عجیب ایرلند شمالی هم تیمی مک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران